English

فعالیت مجدد۵۴ جایگاه عرضه سوخت در استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: تلاش برای رفع مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت در سطح استان و کشور در حال انجام است در حال حاضر 54 واحد عرضه سوخت استان در زمینه خد مات‌‌رسانی با نرخ 3هزار تومان بنزین انجام می‌شود.

فعالیت مجدد54 جایگاه عرضه سوخت در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالله گیتی‌منش ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان اظهار کرد: اختلال در بخشی از سیستم سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت کشور و استان کردستان از ظهر دیروز همزمان با سراسر کشور اتفاق افتاده که تلاش برای رفع آن در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد:‌ براساس دستورالعمل ابلاغی، از همان لحظه بروز این اختلال به منظور رفاه و ادامه خدمت‌رسانی به مردم، بلافاصله تیم‌های تخصصی به جایگاه‌ها سطح استان اعزام شدند تا تلمبه‌ها را از مدار خارج و مردم بتوانند با نرخ آزاد 3 هزار تومانی و و نفتگاز با نرخ 600 تومان سوخت‌گیری کنند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در حال حاضر 54 جایگاه از 85 جایگاه مربوط به نفت و گاز در استان سوخت‌رسانی به ویژه در سنندج مرکز کردستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و در 4 جایگاه مهم نیز سوخت‌گیری به صورت هوشمند و با کارت انجام می‌شود.

گیتی‌منش با بیان اینکه تا حل مشکل سیستم، فعلا با نرخ آزاد سوخت‌گیری در کشور و استان انجام می‌شود، عنوان کرد: این مشکل کشوری بوده و هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی در استان نداریم، عنوان کرد: شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت کذب بوده و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های استان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه