English

محمد رستمی مطرح کرد؛

استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای هیات علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان

شهردار ابوموسی گفت: از ظرفیت اعضای هیات علمی دانشگاه و پروژه های تحقیقاتی، پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان در راستای نیازهای جزیره استفاده می کنیم.

استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای هیات علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رستمی شهردار ابوموسی در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با بیان اینکه موسسات و آموزش عالی بویژه دانشگاهها در توسعه ی پایدار نقش اساسی دارند؛ گفت: از ظرفیت نیروهای هیات علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان استفاده خواهیم کرد.
رستمی شهردار ابوموسی در این دیدار اظهار داشت: از پروژه های تحقیقاتی، پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان که در راستای نیازهای جزیره ابوموسی باشد حمایت می کنیم و از ظرفیت اساتید در حل چالش های این شهرستان بهره خواهیم برد.
وی با اشاره به اینکه بنای مجموعه شهرداری بر این است که هر فعالیتی که قراره صورت بگیره براساس تکیه علم و دانش باشد، خاطر نشان کرد؛ از همکاری مشترک و تعامل با دانشگاه پیام نور ابوموسی در جهت توسعه پایدار شهر به صورت ویژه یکی از برنامه های استراتژی ما است. 
در ادامه این نشست محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی، گفت: با تعامل و تفاهم نامه ی که بین دانشگاه پیام نور و دستگاههای اجرایی، شهرداری و شورای شهر وجود دارد، مجموعه شهرداری می تواند از ظرفیت نیروهای هیات علمی در برگزاری سمینارها، همایش ها و برگزاری دوره های کوتاه مدت از این ظرفیت استفاده کنند. 
در پایان کرمی رئیس شورای شهر ابوموسی نیز گزارشی از عملکرد شورای شهر ارائه نمود و خواستار همکاری همه جانبه جهت توسعه ی پایدار برای جزیره ابوموسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه