English

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران:

۷۷ درصد دانش‌آموزان گروه سنی ۱۸_۱۲ سال استان با دوز اول واکسینه شدند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: 77 درصد دانش آموزان گروه سنی 12 تا 18 سال استان با دوز اول واکسینه شدند.

77 درصد دانش‌آموزان گروه سنی 18_12 سال استان با دوز اول واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: 186 هزار نفر از دانش‌آموزان استان دوز اول واکسن را تزریق کردند و با توجه به آمار کل دانش‌آموزان دوره های اول و دوم متوسطه استان که 240708 نفر است حدود 77 درصد دانش‌آموزان مازندرانی با دوز اول واکسینه شدند.

وی در همین زمینه با بیان اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد، ادامه داد: در حال حاضر تعداد 13 مرکز تجمیعی واکسیناسیون اختصاصی برای دانش‌آموزان در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان راه‌اندازی شده و نوبت‌دهی مدارس دخترانه و پسرانه به صورت مجزا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واریز 13 میلیارد و 764 میلیون ریال اعتبار به حساب مدارس شبانه‌روزی استان، گفت: 13 میلیارد و 764 میلیون و 13 هزار ریال از محل اعتبارات هزینه‌ای فصل پنجم تحت عنوان «تغذیه و خوراک دانش‌آموزان مدارس شبانه روزی» به حساب مدارس مشمول واریز شد.

وی از ورود رسمی همه مهدهای کودک به مجموعه آموزش و پرورش از مهر 1400 خبر داد و ابراز داشت: باتوجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و واگذاری کامل امور کودکان از بدو تولد تا 6 سال به این سازمان، مهرامسال شاهد ورود رسمی همه مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی سایر دستگاه‌ها به جمع آموزش و پرورش هستیم و آموزش و پرورش تنها متولی رسمی حوزه کودکان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه