English

سرپرست شهرداری کرمانشاه:

نیروی انتظامی پشتوانه خوبی برای خدمات شهرداری است

سرپرست شهرداری کرمانشاه در دیدار یا فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی پشتوانه خوبی برای خدمات شهرداری است.

نیروی انتظامی پشتوانه خوبی برای خدمات شهرداری است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، به مناسبت هفته ناجا، سرپرست شهرداری کرمانشاه و جمعی از مدیران شهری با حضور در دفتر سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

امیر رحیمی سرپرست شهرداری کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان غیور اظهار داشت: وظیفه داشتیم در این روز با حضور در جمع عزیزان ناجا عرض تبریک و خداقوتی داشته باشیم.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری جدا از نیروی انتظامی نیست و در کنار یکدیگر بخصوص در حوزه ترافیکی و حفاظت مدیریت شهری درحال خدمت به همشهریان هستیم.

سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه باوجود تمامی کمبود ها اما با قدرت درحال خدمت رسانی به مردم هستیم تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی نیز علی رغم تمامی مشکلات و گاهاً کمبودها، اما درحال خدمت به مردم هستند و یک پشتوانه خوب برای مجموعه مدیریت شهری بحساب می‌آید.

رحیمی در پایان گفت: انتظار داریم نیروی انتظامی همچون گذشته در کنار مجموعه مدیریت شهری باشد تا بتوانیم نسبت به پیشرفت شهر حرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه