English

جواد معصومی:

کاهش دما باعث افزایش مصرف گاز طبیعی در خراسان رضوی شد

رییس اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به کاهش شدید دمای هوا در دو هفته گذشته، از ابتدای مهرماه تا پایان روز هفدهم این ماه، ۵۵۲ میلیون و ۵۰۳ هزار مترمکعب گاز طبیعی در خراسان رضوی مصرف شده است.

کاهش دما باعث افزایش مصرف گاز طبیعی در خراسان رضوی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد معصومی رییس اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با سرد شدن هوا در خراسان رضوی مصرف گاز طبیعی افزایش پیدا کرده است.

معصومی در ادامه افزود: با توجه به کاهش شدید دمای هوا در دو هفته گذشته، از ابتدای مهرماه تا پایان روز هفدهم این ماه، ۵۵۲ میلیون و ۵۰۳ هزار مترمکعب گاز طبیعی در خراسان رضوی مصرف شده است.

رییس اندازه‌گیری و توزیع شرکت گاز خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: در این مدت به طور متوسط روزانه ۳۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان رضوی مصرف شد و بیشترین مصرف گاز در خراسان رضوی در چند روز گذشته مربوط به مشهد با میانگین ۱۲ میلیون و ۲۱۷ هزار متر مکعب در روز ثبت شده است.

وی در ادامه تصریح کرد : بیشترین مصرف گاز خراسان رضوی در دو هفته گذشته در روز هفدهم مهرماه با رقم ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب بوده است.

معصومی در خاتمه خاطرنشان کرد: بیشترین میزان مصرف گاز در نیمه دوم سال در بخش خانگی و عمومی است که با همراهی مردم در صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف، زمینه پایداری گاز طبیعی فراهم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه