English

ابراهیم عالی زاده؛

صید میگو در هرمزگان به تعویق افتاد

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر توفان و بارندگی شدید در جنوب و جنوب شرق کشور آغاز فصل صید میگو در هرمزگان تا پایان خطرات احتمالی توفان به تعویق افتاده است.

صید میگو در هرمزگان به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم عالی زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با بیان اینکه صید میگو که پیش از این دهم مهرماه اعلام شده بود با توجه به اعلام هواشناسی هرمزگان تا آرام شدن شرایط جوی به تعویق افتاد، افزود: صیادان میگو گیر از هرگونه دریانوری تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.
وی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۵۰ فروند لنج صیادی با بیش از دو هزار صیاد، در فصل صید میگو مشارکت دارند، تصریح کرد:  استفاده از تورهای صید نامرئی (منوفیلامنت) در فصل صید میگو، مانند تمام فصول ممنوع است.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه این نوع تور،صدمه‌های جبران ناپذیری به منابع آبزی و حتی اکوسیستم آبزیان وارد می‌کنند، اضافه کرد: صیدمیگو هر سال در ۷۰۰ کیلومتر مربع از صیدگاه‌های استان از بندر کوهستک شهرستان سیریک، آغاز و در صیدگاه‌های میناب، هرمز و تولای قشم به پایان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه