English

احسان قاضی‌زاده هاشمی:

نهایی شدن طرح تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تجاری و صنعتی

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لایحه منطقه آزاد سرخس در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و لایحه دولت و مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شد.

نهایی شدن طرح تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تجاری و صنعتی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در خبری اعلام کرد: موضوع تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تجاری و صنعتی با تلاش و پیگیری‌های منسجم در حال نهایی شدن است.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه این خبر افزود: در هفته‌های پایانی مجلس قبل، لایحه منطقه آزاد سرخس در صحن مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و لایحه دولت و مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شد، اما شورای نگهبان ابهاماتی بر آن وارد دانست.

نماینده مردم سرخس در ادامه اضافه کرد: چون بحث منطقه آزاد سرخس، در کنار دوغارون و منطقه آزاد مازندران همه در قالب یک لایحه بود بنابراین شورای نگهبان ابهاماتی را در خصوص تفکیک منطقه آزاد مازندران، دوغارون و سرخس داشت که پس از حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در منطقه و بازدید میدانی از منطقه ویژه سرخس، این لایحه اصلاح و تفیکیک شد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: موضوع لایحه منطقه آزاد برای تامین نظر شورای نگهبان توسط کمیسیون اقتصادی مجلس انجام و مجدد در دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

قاضی زاده هاشمی در خاتمه تاکید کرد: در همین خصوص جلسه‌ای در هفته پیش رو ۱۱ مهرماه برگزار و کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش خود را در خصوص لایحه فوق ارائه خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه