English

معاون وزیر صمت تأکید کرد:

ضرورت حمایت و تقویت صنایع کوچک و متوسط

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: حمایت و تقویت صنایع کوچک و متوسط از وظایف ذاتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است.

ضرورت حمایت و تقویت صنایع کوچک و متوسط

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی رسولیان در دیدار با استاندار مازندران اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات خوب و مؤثری در بحث زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی کشور انجام شد و با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق، بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام رسیده است.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های تولیدکنندگان و صنعتگران در شهرکها و نواحی صنعتی را کمبود نقدینگی دانست و ادامه داد: حمایت و تقویت صنایع کوچک و متوسط از وظایف ذاتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان داشت: باید کمک کنیم واحدهای صنعتی در تشکل‌های مختلف از جمله طرحهای توسعه ای خوشه ای فعال‌تر شوند تا بتوانند بهتر فعالیت کنند.

استاندار مازندران نیز  در این دیدار اظهار داشت: صنایع کوچک و متوسط از مهمترین عوامل پیشرفت اقتصاد هستند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل مازندران و رغبت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان، با ایجاد بستر زیرساخت، می‌توانیم شاهد پویایی اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

احمد حسین زادگان تصریح کرد: ایجاد کار و اشتغال برای جوانان می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی یکی از مهم‌ترین علل کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

همچنین مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران هم در این دیدار ضمن ارائه گزارش اهم فعالیتهای شرکت در سال جاری گفت: تمام تلاش مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی اجرا و تکمیل زیرساختهای لازم به منظور رغبت و حضور سرمایه گذاران دارای اهلیت در شهرکها و نواحی صنعتی استان است.

یاسر امینی تصریح کرد: با برنامه های جهادی دولت و تلاش همه دستگاههای اجرایی ذیربط و تعامل و همراهی بانکهای عامل، رشد و توسعه صنعت در استان مازندران را بیش از پیش شاهد خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه