English

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان:

ظرفیت ثبت نام در آیین ملی گل غلتان تکمیل شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از پایان فرآیند ثبت نام در آیین ملی گل‌غلتان خبر داد.

ظرفیت ثبت نام در آیین ملی گل غلتان تکمیل شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سیدهادی مسعودی علوی گفت: با توجه به محدودیت فضا و استقبال غیرقابل پیش بینی، ضرورتا از میان افراد ثبت نام شده، ظرفیت مشخصی از علاقه مندان با اولویت زمان انجام ثبت نام در این مراسم حاضر می‎شوند و نام ‎های منتخب به صورت تلفنی به این آیین ملی دعوت می شوند.

وی با اشاره به اینکه مواردی که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کرده ‎اند برای شرکت در این آیین در اولویت هستند، بیان کرد: با توجه به استقبال علاقه‌مندان به حضور در آیین ملی گل‌غلتان ، ظرفیت ثبت نام فرزندان زیر 2 سال در چند روز مانده به برگزاری این آیین تکمیل شده و امکان ثبت نام متقاضی دیگری وجود ندارد.

مسعودی زمان برگزاری آیین ملی و سنتی گل غلتان را 20 اردیبهشت ماه ذکر و بیان کرد: خانه تاریخی آل یاسین واقع در خیابان امام خمینی (ره) از ساعت 19:30روز گل محمدی و گلاب پذیرای کودکان و مادرانی می‌شود که سنتی کهن و دیرینه را بازنمایی می‌کنند.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان تصریح کرد: با توجه به محدودیت فضا و استقبال چشمگیر متقاضیان، امکان حضور در مراسم صرفا برای نوزادان و همراهان ثبت نام شده وجود دارد و شرایط میزبانی برای افراد خارج از فرآیند ثبت نام، میسر نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه