English

مهدی نوبانی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاهیان در مدیریت شهری

شهردار بندرعباس، استفاده از ظرفیت دانشگاهیان را در تصمیم گیری برای اداره امور مدیریت شهری امری مهم تلقی کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاهیان در مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در نشست تخصصی با اساتید و نخبگان حوزه معماری اظهار کرد: نگاه تخصصی و توجه به نظر اساتید، کارشناسان و نخبگان حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و خصوصا شهرسازی به صورت جدی مورد تاکید بوده و از طریق جلسات مداوم ادامه می‌یابد.
نوبانی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از نظر این قشر موجب اجرای دقیق و هدفمند برنامه‌ها می‌شود، افزود: قطعا نشست‌های هم‌اندیشی و کارشناسی در مجموعه شهرداری بندرعباس ادامه می‌یابد.
شهردار منتخب بندرعباس خاطرنشان کرد: در نظر داریم نشست‌های هم‌اندیشی با جامعه دانشگاهی و نخبگان را، با موضوع و رویکرد مشخص برای تعیین بهتر اهداف برگزار کنیم.
نوبانی در ادامه سخنانش با اشاره به ضرورت تغییر در نظام مدیریتی و روند فعالیت‌ها در شهرداری بندرعباس، ابراز داشت: «نظم اداری» به عنوان یکی از موضوعات مهم، باید در مجموعه شهرداری بندرعباس حاکم شود.
وی با اظهار اینکه اگر برنامه، هدف و نظم در کار نباشد، در مسیر اداره شهر سردرگم خواهیم شد، بیان کرد: قطعا در این دوره از مدیریت شهر بندرعباس با برنامه مشخص و  نگاه به وضعیت چهار سال آینده شهر بر اساس نیازها و درخواست‌های شهروندان حرکت خواهیم کرد.
شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات حوزه عمران شهری اشاره کرد و ادامه داد: به دنبال کارهای شاخص در کنار خدمات و اقدامات عمومی هستیم.
نوبانی عنوان کرد: اعتقاد داریم خرد جمعی و آشتی مردم با شهرداری و بازگشت اعتماد به شهرداری مشکلات را تا حد زیادی حل می‌کند و بر همین اساس، به دنبال جلب مشارکت عمومی هستیم.
 لازم بذکر است در این نشست جمعی از اساتید دانشگاهی و نخبگان حوزه معماری و شهرسازی به بیان دیدگاه‌ها، نظرات، اولویت‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.
ساماندهی ورودی‌های شهر، جلب مشارکت شهروندان در امور مختلف، رسیدگی به بافت فرسوده، تکریم ارباب رجوع، خدمات الکترونیک، سیما و منظر شهری، فضای سبز، گردشگری و غیره از سوی حاضران در جلسه مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه