English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان مطرح کرد:

کاهش هزینه‌های اداره شهر با مشارکت فعال شهروندان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: نقش فعال و مشارکت شهروندان بی‌شک می‌تواند هزینه‌های اداره شهر را کاهش دهد.

کاهش هزینه‌های اداره شهر با مشارکت فعال شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی اظهار کرد: افزایش سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی بین مجموعه مدیریت در منطقه و شهروندان مهمترین اولویت فعالیت در منطقه ۱۰ بوده و خوشبختانه این ارتباط و تعامل دو سویه بین مجموعه مدیریت شهری در منطقه و معتمدان و افراد مؤثر در منطقه برقرار شد و با مشارکت فعال و پویای شهروندان توانستیم بسیاری از مشکلات را در منطقه به ویژه در حوزه آزادسازی‌ها حل کنیم.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت شهروندان در مدیریت و اداره شهر بسیار تأثیرگذار است، افزود: نقش فعال و مشارکت شهروندان بی‌شک می‌تواند هزینه‌های اداره شهر را کاهش دهد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به مهاجرپذیر بودن این منطقه، گفت: منطقه ۱۰ با توجه به حضور و سکونت اقوام مختلف به «ایران کوچک» شهرت یافته است؛ البته همواره در صدد ایجاد همگرایی، همدلی و هم‌افزایی بین شهروندان منطقه بوده‌ایم تا این تنوع قومیتی و ترکیب جمعیتی را به یک فرصت تبدیل کرده و از چالش‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر تحقق عدالت فضایی در منطقه 10 شهرداری اصفهان با توزیع عادلانه امکانات، خاطرنشان کرد: با شناسایی نقاط قوت و ضعف ۱۷ محله این منطقه، جلساتی با حضور معتمدان و افراد اثرگذار هر منطقه برای توسعه و شکوفایی محلات برگزار و برنامه‌ریزی لازم انجام شد به طوری که در سه سال اخیر جهت گیری پروژه‌ها در محلات نشأت گرفته از تفکر شهروندان بود.

حمید شهبازی اظهار کرد: با توزیع عادلانه امکانات بخشی از مشکلات محلات محروم و کم برخوردارتر رفع شد و از شکاف‌های اجتماعی و طبقاتی جلوگیری به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه