English

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

نصب ۷ دستگاه اکسیژن ساز جدید در مراکز درمانی مازندران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تعداد 7 دستگاه اکسیژن ساز جدید در مراکز درمانی مازندران نصب و راه اندازی شد.

نصب 7 دستگاه اکسیژن ساز جدید در مراکز درمانی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر سیمین بابایی به شیوع و گسترش ویروس کرونا دلتا در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت دانشگاه علوم پزشکی مازندران تأمین تجهیزات لازم برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها است که با توجه به گسترش کرونا در استان و نیاز بیشتر به دستگاه‌های اکسیژن ساز با پیگیری مسئولان دانشگاه تعداد 7 دستگاه اکسیژن ساز در هفته جاری خریداری و راه اندازی شد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی با تشکیل تیم بازرسی نیاز‌های بیمارستان‌ها را بررسی و اقدامات لازم را برای تهیه تجهیزات لازم انجام می‌دهد، ادامه داد: در حال حاضر دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر، بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار، بیمارستان شهید بهشتی نوشهر و بیمارستان امام حسین (ع) نکا تحویل این بیمارستان‌ها شده و برای نصب و راه اندازی آن اقدامات لازم انجام شده است.  

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین به راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری بیمارستان شهید رجایی تنکابن و شهدای زیراب شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال پیگیری و رایزنی برای تحویل گرفتن دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری بیمارستان امام رضا (ع) آمل است که در روز‌های آتی تحویل، نصب و راه اندازی این دستگاه نیز در این مرکز انجام می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هم استانی‌های عزیز جهت قطع زنجیره انتقال بیماری و کاهش تعداد مبتلایان، گفت: مسئولان دانشگاه با همه توان پیگیر تهیه ملزومات بیمارستان‌ها هستند و در حال حاضر مشکلی برای تأمین تجهیزات نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه