English

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اعلام کرد:

دریای مازندران جان ۴۳ نفر را گرفت

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اعلام کرد: 43 نفر از 15 خرداد تاکنون در نقاط مختلف مازندران گرفتار امواج خروشان دریای مازندان شدند و جان خود را از دست دادند.

دریای مازندران جان 43 نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، نقی کریمیان با اشاره به اینکه 43 نفر از 15 خرداد تاکنون در دریای مازندران جان باختند، اظهار داشت: 24 تن از غرق شدگان در ساعت کاری، 18 تن خارج از ساعت کاری و یک تن نیز در زمان و مکان نامعلوم جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: 4 نفر از کسانی که در ساعت کاری در دریا غرق شده بودند در مناطق غیرقابل پوشش شنا کردند که امکان حضور ناجی و حتی شنا کردن برای افراد حرفه‌ای در این مکان‌ها فراهم نبوده است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه 11 نفر دیگر نیز به علت شنا در مناطق ممنوع، جان خود را از دست دادند، ادامه داد: متأسفانه مردم به هشدار‌های ناجیان غریق که از ورود آن‌ها به دریای طوفانی جلوگیری می‌کنند توجهی ندارند و حتی با ناجی درگیر می‌شوند.

وی گفت: 21 نفر از جان باختگان در آب‌های ساحلی مازندران غیربومی، 7 تن تبعه افغانستان و 15 تن نیز بومی مازندران بودند.

کریمیان افزود: ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران تا پایان تیر، جان 427 نفر را از خطر غرق شدن نجات دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش 30 درصدی داشته است.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی و گرم شدن هوا در پایان هفته گفت: متأسفانه با وجود تعطیلی طرح‌های دریا، همچنان شاهد حضور مسافران در دریا هستیم که برای شنا وارد مناطق ممنوعه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه