English

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران اعلام کرد:

جان باختن ۲۵ تن در دریای خزر

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تاکنون 25 تن به دلیل شنا در دریای خزر جان خود را از دست دادند که 11 نفر در ساعات غیر کاری بوده است.

جان باختن 25 تن در دریای خزر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، نقی کریمیان درباره آخرین آمار غرق شدگان دریای خزر اظهار داشت: تاکنون 25 تن به دلیل شنا در دریای خزر جان خود را از دست دادند که 11 نفر در ساعات غیر کاری بوده است.

وی با بیان اینکه دو تن از غرق شدگان خانم بودند، ادامه داد: متأسفانه بیشتر غرق شدگان امسال کودکان و نوجوانان زیر 12 سال هستند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران افزود: یک نوجوان نیز ساعت 13 روز گذشته در آب‌های ساحلی نوشهر غرق شد که جسد او هنوز پیدا نشده است.

وی تصریح کرد: ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از ابتدای خرداد تاکنون 219 نفر را از مرگ نجات دادند که 198 نفر آن‌ها مرد و 61 نفر خانم بودند.

کریمیان گفت: 12 نفر از غرق شدگان نیز به دلیل وخیم بودن حالشان به بیمارستان و مراکز درمانی استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برخی مسافران بعد از دریافت تذکر از ناجیان غریق مبنی بر ممنوعیت شنا با آن‌ها درگیر می‌شوند، تأکید کرد: از مسافران و اهالی مازندران درخواست می شود با توجه به افزایش شهر‌های قرمز در مازندران از حضور در سواحل و تجمع خودداری کنند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به نشستی در استانداری مازندران و تصمیم گیری مبنی اجرای ممنوعیت شنا در دریای خزر گفت: مصوبات بسته بودن طرح‌های دریا به فرمانداران شهر‌های ساحلی استان ابلاغ شده است و فرمانداران موظف شدند با نصب بنر و پارچه‌های هشدار دهنده و استقرار افراد در مبادی ورودی ساحل، این موضوع را با جدیت پیگیری و از شنای افراد در آب‌های ساحلی جلوگیری کنند.

وی افزود: اگرچه طرح‌های دریا تعطیل شده است اما ناجیان غریق برای جلوگیری از حوادث احتمالی به فعالیت خود در سواحل ادامه خواهند داد و این حضور به معنای مجاز بودن شنا در دریا نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه