English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران خبر داد:

اجرای قربانگاه ابراهیمی در تمامی شهرستان ها در مازندران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: طرح قربانگاه ابراهیمی در تمامی شهرستان های استان با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار می شود.

اجرای قربانگاه ابراهیمی در تمامی شهرستان ها در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد سعادت، اظهار داشت: در قربانگاه های ابراهیمی ذبح به صورت رایگان و با حضور دامپزشک انجام می شود.

وی با بیان اینکه در صورت تمایل خیران نذورات قربانی در محل قربانگاه بسته بندی و با حفظ کرامت نیازمندان به دست آنان می رسد، ادامه داد: در اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، شورای زکات روستاها همکاری دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: طرح قربانگاه ابراهیمی برای سومین سال متوالی در استان اجرا می شود.

وی از استقرار 200 پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در میادین اصلی شهرها خبر داد و افزود: نیکوکاران مازندانی می توانند نذورات خود را برای اهدا به نیازمندان، به این پایگاه های مستقر تحویل دهند.

سعادت با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم نوعدوست استان با کمیته امداد در راستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان گفت: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات نقدی قربانی را از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۱*۰۱۱*۸۸۷۷* واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه