English

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خبر داد؛

هرمزگانی‌ها ۳.۳ میلیارد تومان نذورات قربانی اهدا کردند

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: مردم نیکوکار استان هرمزگان در عید قربان امسال، سه میلیارد و 335 میلیون تومان نذورات قربانی خود را به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اهدا کردند.

هرمزگانی‌ها 3.3 میلیارد تومان نذورات قربانی اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «علی الهیاری»،  بابیان اینکه کمیته امداد امسال نیز نذورات قربانی مردم نیکوکار را در روز عید قربان دریافت و بین نیازمندان توزیع کرده است گفت: مردم نیکوکار استان هرمزگان در عید قربان امسال، سه میلیارد و 335 میلیون تومان نذورات قربانی خود را به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اهدا کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 58 درصد رشد داشته است.

وی درباره ارزش نذورات قربانی نقدی و غیر نقدی اهدایی نیکوکاران هرمزگانی اشاره کرد و افزود: از نذورات دریافت شده توسط کمیته امداد 25 میلیون تومان به‌صورت نقدی و همچنین سه میلیارد و 310 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: سال گذشته مردم خیر هرمزگان در عید قربان بیش از دو میلیارد و 100 میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

الهیاری بابیان اینکه با اجرای طرح‌های مشارکت خیران در برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور رفع بخشی از مشکلات خانوار‌های تحت حمایت این نهاد ایجاد می‌شود افزود: خیران می‌توانند در طول سال نذر خود را با استفاده از شیوه‌های پرداخت الکترونیکی از طریق کد *8877*076# و همچنین با سامانه تلفن گویای 3288 به کمیته امداد پرداخت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی