English

کرمانشاه اولین استان کشور در رونمایی از سامانه بودجه‌ ریزی عملیاتی

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سامانه بودجه‌ریزی عملیاتی صرفاً برای استخراج قیمت‌ها نیست بلکه منجر به افزایش شفافیت بودجه هم می‌شود.

کرمانشاه اولین استان کشور در رونمایی از سامانه بودجه‌ ریزی عملیاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه سامانه بودجه‌ریزی عملیاتی شفافیت بودجه را افزایش می‌دهد، ابراز داشت: دستگاه‌های فرهنگی باید به صورت مساله‌محور جلو رفته و منابع را در اختیار مسائل قرار دهیم.

سیده راحله رودکی در آیین رونمایی از سامانه بودجه‌ریزی عملیاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بر ضرورت راه‌اندازی این سامانه در کل کشور تاکید کرد و افزود: کرمانشاه اولین استانی است که سامانه بودجه‌ریزی عملیاتی در آن رونمایی می‌شود و امیدواریم به زودی در همه استان‌های کشور شاهد این اتفاق باشیم.

وی آگاهی مردم نسبت به حقوق شهروندی خود و اطلاع دقیق از نحوه هزینه کردن منابع در دستگاه‌های دولتی را ضروری دانست و توضیح داد: برای ایجاد شفافیت در بودجه و منابع و همچنین مساله‌محور بودن که اولویت اول ما است باید به سمت و سوی بودجه‌ریزی عملیاتی حرکت کنیم.

رودکی با اشاره به اینکه این سامانه منجر به افزایش بهره‌وری و شفاف سازی در سیستم اداری کشور می‌شود، گفت: از سال گذشته با آموزش همکاران و کارشناسان کار را آغاز کردیم و برای رسیدن به حداکثر موفقیت در اجرای این سامانه نیازمند ثبات در مدیریت و کارشناسان مربوط به این حوزه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه