English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت:

اهمیت شورای برنامه ریزی استان برای تقویت برنامه های فرهنگی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: تلاش برای استفاده از ظرفیتهای شورای برنامه ریزی استان یزد برای تقویت هرچه بیشتر دستگاه های فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

اهمیت شورای برنامه ریزی استان برای تقویت برنامه های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد روز یکشنبه در نشست دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان یزد اظهار داشت: رخدادهای مهم فرهنگی استان در دو سال اخیر مانند ثبت جهانی بافت تاریخی یزد و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت کتاب کشور برای سال 98، نگاه ویژه به حوزه فرهنگ در شورای برنامه ریزی با توجه به نقش تعیین کننده مصوبات این شورا در استان را دوچندان کرده است.
وی ادامه داد: به همین منظور تلاش برای استفاده از ظرفیتهای شورای برنامه ریزی استان برای تقویت هرچه بیشتر دستگاه های فرهنگی و فعالیتهای این حوزه از طریق استانداری و مدیریت و برنامه ریزی استان در حال انجام است.
جوادیان زاده از تدوین استراتژی بخش فرهنگ استان. یزد برای سال آتی خبرداد و گفت: در این زمینه اجرای برنامه های ویژه پایتخت کتاب ایران و هدف گذاری برای انتخاب یزد به عنوان پایتخت جهانی کتاب در دستور کار قراردارد.
وی همچنین تقویت کسب و کارهای نوپا با ایجاد مرکزی ویژه برای مدیریت این بخش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و احیاء جغرافیای فرهنگی یزد از طریق تعامل درون و برون مرزی با شهرهایی که وجوه مشترک با یزد دارند را از دیگر اولویتهای حوزه فرهنگ استان در سال آتی عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر