English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساری:

طرح‌های دریای ساری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری با بیان اینکه با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی تمامی ورودی‌ها به سواحل مسدود خواهد شد، گفت: شنا و فعالیت طرح دریا، تجمع و پیاده‌روی در سواحل فرح‌آباد تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مردم خواهشمندیم تا به این مناطق مراجعه نکنند. ‎

طرح‌های دریای ساری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مرتضی بابایی لولتی با اشاره به روند افزایشی و نگران‌کننده شیوع کرونا در استان مازندران و به تبع آن شهرستان ساری، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان ساری در وضعیت نارنجی کرونایی ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص مقام مسئول نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات شهرستان ارائه خدمات با حضور 50 درصد کارکنان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایط موجود مشاغل گروهای شغلی سه و چهار تعطیل خواهند بود، ادامه داد: رستوران‌ها مکلف هستند کاملاً بیرون بر فعالیت کنند و تالارها نیز در شرایط نارنجی تعطیل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری با بیان اینکه تمامی ورودی‌ها به سواحل مسدود خواهد شد، گفت: شنا و فعالیت طرح دریا، تجمع و پیاده‌روی در سواحل فرح‌آباد تا اطلاع ثانوی ممنوع است و از مردم خواهش داریم برای کمک به کنترل و مقابله با این ویروس به این مناطق مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه