English

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران خبر داد:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری کنکور سراسری در مازندران

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران، گفت: تدابیر امنیتی برای برگزاری کنکور سراسری در استان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه از نهم تا دوازدهم تیرماه در 17 حوزه امتحانی اندیشیده شد.

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری کنکور سراسری در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی شیرازی در کمیسیون امنیت آزمون شورای تأمین استان، اظهار داشت: 49 هزار و 911 نفر از داوطلبین در آزمون سراسری امسال در استان شرکت خواهند کرد که 62 درصد آنان را خواهران و 38 درصد آنان را آقایان تشکیل می دهند و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه از 9 تیر لغایت 12 تیرماه در 17 حوزه امتحانی در سطح استان به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران در جهت تأمین امنیت و برگزاری مطلوب این رویداد مهم علمی، ادامه داد: تمامی فرمانداران، نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های خدمات رسان، فوریت های پزشکی در روزهای برگزاری آزمون و آمادگی دستگاه قضایی جهت برخورد با تخلفات در آماده باش به سر می برند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری افزود: بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در روزهای برگزاری آزمون و ایجاد فاصله مناسب بین صندلی ها و عدم قطع برق در حوزه های امتحانی تأکید کرد.

وی گفت: همچنین برای حفظ آرامش داوطلبین با هماهنگی بعمل آمده با فرمانداران و شهرداران از فعالیت های عمرانی پر سر و صدا پیرامون حوزه های امتحانی ممانعت خواهد شد و در این ارتباط از خانواده‌های داوطلبین تقاضا شده تا برای  پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ آرامش عزیزان خود از تجمع پیرامون حوزه ها خودداری کرده و مراقب فریب کلاهبرداران کنکوری در فضای مجازی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه