English

مریوان ظرفیت تبدیل به شاهراه ارتباطی بین‌المللی کشور دارد

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مریوان ظرفیت تبدیل شدن به شاهراه ارتباطی بین‌الملی کشور دارد.

مریوان ظرفیت تبدیل به شاهراه ارتباطی بین‌المللی کشور دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شیوا قاسمی‌پور پیش از ظهر امروز سه شنبه در افتتاحیه جاده سنندج مریوان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم و به این اتفاق خوب به خود می‌بالیم که خدمتی به مردم کرده باشیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مریوان و کردستان نیازمند نگاه ویژه است، مریوان با ظرفیت‌های زیادی از جمله مرز باشماق ظرفیت تبدیل به شاهراه بین‌المللی دارد.

وی افزود: برای توسعه کردستان یکی از مهم‌ترین کارها و مطالبات توسعه راه‌هاست تا این استان روی ریل رفع محرومیت قرار بگیرد و اکنون این شرایط فراهم شده است.

قاسمی‌پور خاطرنشان کرد: اگرچه کار اجرایی در این شرایط تحریم و مشکلات کشور سخت است، اما آمار بالای بیکاری در کردستان با همچنین پروژه‌هایی قابل برطرف شدن هست.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با وجود مرز بین‌المللی باشماق، فرودگاه سقز، راه ریلی همدان - سنندج و جاده جدید سنندج ـ مریوان، کردستان در مسیر توسعه قرار گرفته و لذا بهره‌برداری زودتر راه ریلی مطالبه جدی مردم کردستان است که تسهیلگر توسعه استان خواهد بود.

قاسمی‌پور اذعان داشت: مردم کردستان سال‌ها در انتظار پروژه جاده جدید سنندج_مریوان بودند گرچه نیاز کردستان بیشتر از اینهاست و این مستلزم نگاه ویژه مسوولان کشوری است.

وی ادامه داد: مردم صاحبان اصلی کشور هستند که با شور و شوق پای صندوق‌های رای آمدند و دولتی مردمی و انقلابی انتخاب کردند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اهتمام جدی پیمانکاران در اجرای پروژه‌های استان و از جمله راه جدید سنندج مریوان قابل تقدیر است.

وی در پایان خواستار تسریع در اجرای پروژه واریانت خروسه در امتداد جاده جدید سنندج مریوان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه