English

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:

مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات، بی طرفی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات را بی طرفی و برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و امن است.

مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات، بی طرفی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رقیه صفری ضمن دیدار و گفتگو با فرمانداران  شهرستان های کلاردشت، چالوس و عباس آباد با قدردانی از اهتمام و اقدامات همه همکاران وزارت کشور در استان به ویژه در امر برگزاری انتخابات 28 خرداد 1400، اظهار داشت: انتخابات، تجلی عزم ملی و صحنه مشارکت مردم عزیز ایران اسلامی در تعیین سرنوشت خویش است.

وی مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات را بی طرفی و برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و امن بیان کرد و ادامه داد: باید زمینه های تقویت شور انتخاباتی و افزایش حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی در راستای منویات داهیانه مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: همه مقدمات و تمهیدات در این حوزه برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده است.

مرتضی ناصحی مدیرکل اداری مالی استانداری نیز در این نشست ها به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه متبوع و پشتیبانی های لازم برای برگزاری انتخابات پرداخت.

همچنین در این نشست همچنین فرمانداران شهرستان های کلاردشت، چالوس و عباس آباد، گزارشی از اقدامات انجام شده به ویژه در حوزه برگزاری انتخابات ارائه کرد و کارکنان این مجموعه نیز نقطه نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه