English

کمال الدین پیرموذن:

هزینه های مالی انتخابات را برادر کوچکم تامین می کند/ به درخواست مردم آمدم نه حزب

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه هزینه های ما در انتخابات از سوی برادر کوچکم حاج بهنام پیرموذن تامین می شود و دوستان هم اندکی کمک می کنند ولی اصلی ترین منابع مالی از طرف خانواده پیرموذن است.

هزینه های مالی انتخابات را برادر کوچکم تامین می کند/ به درخواست مردم آمدم نه حزب

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کمال الدین پیرموذن نماینده سابق مردم اردبیل،نمین،نیر و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی در نام نویسی داوطلبان نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس در فرمانداری اردبیل گفت: در این مقطع که راهی جز مشارکت سو کردن احاد ملت نداریم و دوران پایان دهی به صدقات و قطرات نفت فرا رسیده و امروز نیازمند نمایندگانی هستیم که با استفاده از ظرفیت های داخلی با توجه به تحریم های ظالمانه جهان استکبار در راس آن آمریکا، بتواند گام های اساسی در جهت توسعه ایران بردارند.

افزایش نرخ بدون پله ای بنزین

وی ادامه داد: یک موضوع دیگری که بنده در تهران متوجه آن شدم بحث مشارکت مردم در انتخابات پیشرو بود که تمام رسانه های جهان استکبار با برنامه ریزی، خصوصا موضوع افزایش نرخ  بدون پله ای بنزین دلسردی های در بین مردم دامن زده است. بسیار ضروریست که افرادی که سابقه درخشانی در نمایندگی،خدمتگزاری و در دستگاه های اجرایی دارند با کاندیداتوری باعث افزایش مشارکت شوند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مشکل اساسی استان اردبیل بیان کرد: نه تنها در استان اردبیل بلکه در سطح کشور مهم ترین معضل این است به لحاظ  فراوان بودن  هزینه های جاری در تشکیلات اجرایی با محدودیت منابع مواجع هستیم. برای افزایش منابع مالی نیاز به سرمایه گذاری ها و نیاز به مدیریت بدون اعتبار است و در کنار این ها مشکل اصلی استان اردبیل هم کمبود منابع است.

پیرموذن اضافه کرد:استان اردبیل نیازمند مدیران قاطع، شجاع و مورد وثوق هستیم تا بتواند جذب مشارکت مالی را کلید بزند.

تلاش جانانه برای تصویب برجام داشتم

وی درباره عملکرد خود در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: در مجلس گذشته بنده عضو کمیسیون صنعت بودم  دستور ویژه گرفته از وزیر صنعت تمام معدن استان مورد بهره برداری قرار بگیرد. تلاش جانانه برای تصویب برجام داشتم  که کشور نیاز به افزایش سرمایه و تعامل با دنیا داشت خوشبخانه تا سال 96 ثروت خوبی را ایران تامین شد.

چه قبول کنم چه نکنم گرایش فکر من اصلاح طلبی است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی  درباره جناح سیاسی خود در انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: خانواده پیرموذن چهره مردمی هستند و به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم ولی  چه قبول کنم چه نکنم گرایش فکر من اصلاح طلبی است و با درخواست مردمی وارد انتخابات شدم نه درخواست حزب.

وی با اعلام منابع مالی و هزینه های تبلیغاتش در انتخابات مجلس  یازدهم شورای اسلامی گفت: همیشه هزینه های ما در انتخابات از سوی برادر کوچکم حاج بهنام پیرموذن تامین می شود و دوستان هم کمک اندکی می کنند ولی اصلی ترین منابع مالی از طرف خانواده پیرموذن است.

پیرموذن خاطرنشان کرد: تعاملی برای اخذ صلاحیت شده است یقین دارم صلاحیت خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه