English

امام‌جمعه کرمانشاه:

شرکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

آیت‌الله مصطفی علما در شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های دهه کرامت بر ضرورت شرکت در انتخابات تأکید کرد و گفت: ما باید بیدارباشیم و هرکدام مانند یک ستاد انتخاباتی عمل کرده تا حماسه دیگری در روز ۲۸ خرداد رقم بخورد.

شرکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه بر ضرورت شرکت در انتخابات پیش رو تأکید کرد و افزود: دشمن از اول انقلاب تاکنون همه تلاش خود را کرده تا مردم رأی ندهند اما ما باید بیدارباشیم و هرکدام مانند یک ستاد انتخاباتی عمل کرده تا حماسه دیگری در روز ۲۸ خرداد رقم بخورد.

آیت‌الله مصطفی علما در شورای سیاست‌گذاری برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید ۱۴۰۰ که به دبیری کانون خدمت رضوی استان در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، شعائر دین را موجب زنده نگه‌داشتن اسلام دانست و افزود: یکی از این شعائر برنامه‌های دهه کرامت است که نسل به نسل منتقل‌شده و دین را زنده نگه می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه نفع این برنامه‌ها برای دین و اسلام است و ما هم تا جایی که می‌توانیم باید برای اجرای آن‌ها باید تلاش کنیم، ادامه داد: برگزاری انتخابات و کرونا مشکلاتی را به وجود آورده است اما برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت جا دارد با برنامه‌ریزی، ابتکار و کارهای نو از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی امام رضا (ع) را موردتوافق شیعه و سنی دانست و اظهار داشت: باید به مناطق سنی نشین استان توجه بیشتری داشته باشیم بطوریکه پیشنهاد می‌شود سفره‌های رضوی را در اورامانات پهن کنید تا مردم آن مناطق هم از این برکت بی‌بهره نباشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری خیابانی به نام امام هشتم هم‌زمان با دهه کرامت در این شهر گفت: این خیابان باید یک مکان بکر، جدید، بدون اسم قبلی و در شان امام رضا (ع) باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه