English

رضا احمدی:

آتش سوزی در منطقه سیاه کوه مهار شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: با تلاش ماموران منابع طبیعی و نیروهای مردمی آتش سوزی در منطقه سیاه کوه مهار شد.

آتش سوزی در منطقه سیاه کوه مهار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از مهار آتش سوزی در منطقه  خبر داد و افزود: از عصر دیروز که بعلت صاعقه، گزارش آتش سوزی در منطقه سیاه کوه مربوط به دهِلران رخ داد و بلافاصله نیروی‌های منابع طبیعی و مردم طبیعت دوست‌ برای مقابله پیشگیری از سرایت و گسترش زبانه‌های آتش به منطقه اعزام شدند و در همان ساعت اولیه آتش خاموش شد .

وی اظهار داشت: بعلت صعب العبور بودن منطقه امروز صبح باز مجددا در نقاط کور این کوه حریق مشاهده شد که بطور کامل آتش خاموش شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان تصریح کرد: سه اکیپ 10 نفره در نقاط مختلف محدوده آتش سوزی با تجهیزات کار اطفا حریق بطور کامل انجام شد.

معاون مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: در پی حساسیتی که در فضای مجازی به وجود آمد به دستور استاندار و مدیرکل مدیریت بحران‌استان به منطقه اعزام شدیم و از نزدیک در جریان آتش سوزی منطقه سیاه کوه قرار گرفتیم .

محسن چراغی پور افزود: با تلاش مأموران منابع طبیعی و عشایر منطقه و گروه های خود جوش مردمی و گروه کوهنوردان شهرستان دهلران بموقع ورود کرده و آتش سوزی که بیشتر مرتع بود، خاموش کردند.

معاون مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام تصریح کرد: تیم هایی از نیروهای منابع طبیعی تا 72 ساعت در محدوده آتش سوزی برای پایش و‌ مهار کامل آتش سوزی مستقر هستند .

وی از ایثار و از خودگذشتگی مردم و دوستاران طبیعت و نیروهای حفاظت منابع طبیعی استان ایلام  قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه