English

حجت‌‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی:

مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح دو مسئولیت مهم سال ۱۴۰۰ هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سال ۱۴۰۰ را سال سرنوشت‌ساز برای کشورمان عنوان کرد و گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح دو مسئولیت مهم سال ۱۴۰۰ هستند.

مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح دو مسئولیت مهم سال ۱۴۰۰ هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حجت‌‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جلسه 17 اسفند ماه شورای اداری استان کرمان عنوان کرد: طی یک سال درگیری و مبارزه با ویروس بی‌رحم کرونا، فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده‌ایم.

وی گفت: تولید واکسن کرونا در کشورمان مایه افتخار بوده و جای تبریک به دانشمندان ایرانی دارد و باید از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی کشور و استان کرمان تقدیر کنیم که تمام همت خود را به کار گرفتند تا تلفات بیماری را پایین بیاورند و شهدایی نیز در این راه تقدیر کردند.

امام جمعه کرمان به ایام پایانی سال و مراسم‌های سنتی نوروز اشاره داشت و تاکید کرد: همکاری با مجموعه علوم پزشکی باید همچنان تداوم یابد تا بتوانیم این ویروس منحوس را مهار کنیم.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان کرمان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال 1400 نیز اشاره داشت و با سرنوشت‌ساز توصیف کردن این سال گفت: در امر برگزاری انتخابات دو امر مهم تلاش بر مشارکت حداکثری و تلاش بر انتخاب فرد اصلح به عهده داریم.

وی با تاکید بر اینکه هر اندازه که فردی انتخاب می‌شود از صلاحیت بیشتری برخوردار باشد نتیجه و ثمره آن در اداره کشور بیشتر ملموس خواهد بود افزود: فرهیختگان جامعه و صاحب نظران باید در فضای کاملا آرام و به دور از جنجال‌ها و درگیری‌هایی که به ضرر امنیت و اخلاق کشور است، فرد اصلح‌تر را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه کرمان از چهره‌های خدوم و زحمتکش استان در مسئولیت های ارشد و رده‌ای مختلف در راستای خدمت به مردم قدردانی کرد و گفت: این خدمت رسانی همچنان تا آخرین روزی که دولت جدید کار خود را شروع می‌کند باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه