English

در گفتگوی اختصاصی با موج تشریح شد؛

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در میناب

رئیس اداره صمت‌ میناب در گفتگو با خبرنگار موج به تشریح اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در میناب پرداخت.

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در میناب

به گزارش موج هرمزگان، «اسدالله عباسی» رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج عنوان کرد: شهرستان میناب دارای 6 هزار و ۶۰ واحد صنفی است و از ابتدای سال تاکنون ۱۴ هزار و ۶۷۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است، افزود: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۹۵۰ پرونده تخلفاتی شده و ارزش ریالی پرونده‌ها بیش از ۱۸ میلیارد ریال بوده است.

عباسی ضمن اشاره به اینکه اجرای طرح نظارتی ویژه پایان سال از اول بهمن‌ماه در استان هرمزگان آغاز شده است و تا پایان فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در طرح همیاران بازرسی از ظرفیت نیروهای بسیج استفاده خواهیم کرد و گزارش‌ها به‌صورت روزانه اخذ خواهد شد.

رئیس اداره صمت میناب با بیان اینکه بازرسان این سازمان به‌صورت صبح و بعدازظهر در راستای کنترل بازار فعالیت خواهند داشت، اضافه کرد: دو گروه سیار و یک گروه ثابت در میدان شهدا مستقر هستند که شهروندان می‌توانند به‌صورت حضوری شکایت خود را طرح کنند.

وی مرکز هدف طرح نوروزی را بازارهای کالاهای اساسی و اقلام نوروزی شامل کیف، کفش، پوشاک، شیرینی و آجیل ذکر کرد و افزود: شهروندان می‌توانند گزارش‌ها را نیز به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

عباسی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی در فرآیند رصد بازار انجام شده است، گفت: هوشمندسازی بازرسی‌ها و همیاران بازرسی با استفاده از ظرفیت بسیج تغییراتی است که در طرح نظارتی نوروزی امسال انجام شده است.

وی عنوان کرد: هوشمند سازی بازرسی‌ها موفقیت‌آمیز بوده و منجر به تشکیل پرونده‌های مؤثری شده و به رشد تعداد پرونده‌ها در سال جاری انجامیده است

رئیس اداره صمت میناب افزایش شناسایی انبارهای فاقد شناسه و کالاهای احتکاری در این شهرستان را ثمره‌ی هوشمندسازی فرآیند نظارت دانست و افزود: در طرح نوروزی با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلفی مانند تعزیرات حکومتی، بهداشت، دامپزشکی، اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و فرمانداری گشت‌های مشترک انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همکاران ما در رصد و پایش قیمت کالا و خدمات، کنترل موجودی بازار و عرضه کالاها و فروش فوق‌العاده به‌صورت مستمر نظارت خواهند داشت، عنوان کرد: امیدواریم سالی خوب برای همشهریان رقم بزنیم.

عباسی اظهار داشت: نیاز است مردم در صورت مشاهده هرگونه کم‌فروشی و تخلفات صنفی با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند یا به پایگاه ثابت مستقر در میدان شهدا مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای توزیع اقلام اساسی در ایام پایانی سال در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه