English

از ابتدای سال تا مهرماه؛

برقراری بیش از ۶۰۰ تماس با سامانه ۱۲۴ در میناب

رئیس اداره صمت میناب گفت: از ابتدای سال جاری تا مهرماه بیش از ۶۰۰ مردمی با سامانه ۱۲۴ تماس برقرار شده است.

برقراری بیش از ۶۰۰ تماس با سامانه ۱۲۴ در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسدالله عباسی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار موج عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا مهرماه ۹ هزار و ۴۰۲ بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است که ۵۵۱ مورد پرونده تشکیل که منجر به هزارو ۲۱۳ بند تخلف شده است.

وی با بیان اینکه ارزشی ریالی بند تخلفات ۱۴ میلیارد ریال بوده است گفت: از ابتدای سال جاری بیش از سه هزار مورد بازرسی از سوری بازرسان افتخاری انجام شده است که منجر به ۵۶۸ مورد تشکیل پرونده شده است.

رئیس اداره صمت میناب با اشاره به اینکه پنج هزار و ۸۰۰ واحد صنفی در شهرستان میناب درحال فعالیت هستند افزود: تخم مرغ و روغن خوراکی اقلامی هستند که در حال حاضر جذب و درحال توزیع به نرخ مصوب تنظیم بازار است.

عباسی با اشاره به اینکه در کارگروه تولید و رفع موانع شهرستان، مشکلات ۲۷ مورد از واحدهای دارای مشکل در این کارگروه رفع شده است، گفت: ۳ واحد معدن غیر فعال وجود دارد که یک مورد اکنون فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم تا پایان سال تمامی واحدهای معدنی در شهرستان فعال شوند، گفت:  از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سامانه 124 اعلام کنند.

رئیس اداره صمت میناب با اشاره به گزارش های مردمی به این اداره گفت: از ابتدای سال جاری تا مهر ماه بیش از ۶۰۰ مردمی با سامانه ۱۲۴ تماس برقرار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی