English

موج گزارش می دهد؛

ماجرای تیراندازی مقابل دادگستری کرمانشاه چه بود؟

بنا بر اعلام مسوولین قضایی و انتظامی استان کرمانشاه، ماجرای قتل ۱۴ بهمن ماه که در خیابان بنت الهدی کرمانشاه سه کشته بر جای گذاشت، در پی اختلاف خانوادگی به وقوع پیوسته و به سرعت در دستور کار قرار گرفته است.

ماجرای تیراندازی مقابل دادگستری کرمانشاه چه بود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،  حوالی ظهر امروز سه شنبه، 14 بهمن صدای تیراندازی در خیابان بنت الهدی مقابل دادگستری کل استان کرمانشاه فضا را پر کرد و بلافاصله به پلیس گزارش و تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

پس از حضور ماموران در محل مشخص شد فردی به دنبال اختلافات خانوادگی با خانواده همسرش، مقابل یکی از دفاتر وکالت اقدام به تیراندازی کرده که منجر به کشته شدن برادر همسرش در همان محل شده است.

جزییات بیشتر از حوزه دادستانی کرمانشاه چنین است که «پس از پایان دادگاه، زن به همراه وکیل و شاهد خود به دفتر وکیلش مراجعه کرده و در این هنگام همسر زن نیز با استفاده از یک قبضه کلت کمری به سمت آنها شلیک می کند.

آمویی تصریح کرد: همچنین در این تیراندازی همسر و وکیل آنها نیز که در دفتر وکالت حضور داشتند بر اثر تیراندازی زخمی می شوند که پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه آنها نیز جان خود را از دست می دهند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در این راستا یادآوری کرد: «پس از این حادثه و حضور ماموران درمحل حادثه، فرد قاتل به سرعت دستگیر و سلاح مورد استفاده نیز کشف شده و تحقیقات تکمیلی در خصوص وقوع این حادثه در دست بررسی است.

رسیدگی ویژه و سریع پرونده در دستور کار دادستانی کرمانشاه

پس از وقوع جرم سریعا دادستان کرمانشاه دستور رسیدگی ویژه به حادثه تیراندازی خیابان بنت الهدی را صادر و اعلام داشت: «بااشاره به قتل همسر مرد، وکیل و شاهد دراین حادثه تیراندازی مرگبار، به محض وقوع این حادثه ضابطین دستگاه قضایی و بازپرس ویژه قتل استان در محل حاضر شدند. 

شهرام کرمی تاکید کرد: ضابطین دستگاه قضایی به سرعت وارد عمل شده و فرد قاتل را دستگیر کردند و اکنون در بازداشت است. 

کرمی افزود: باتوجه به جریحه دار شدن افکار عمومی در پی وقوع این حادثه دستور رسیدگی فوری و ویژه آن را صادر کردیم و در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی می شود.»

گفتنی است که «رییس کل دادگستری استان کرمانشاه چندی از مراجعه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار کرمانشاهی به دادگستری طی سال گذشته خبر داد و گفت: حدود ۳۶۱ هزار پرونده در دادگستری در بخش کیفری و حقوقی منعقد شده است که این آمار نشان از اختلافات بالا در استان دارد و اصلاً شایسته نیست.

توسلی زاده با تاکید بر اینکه امروزه وجود اختلاف در بیشتر خانواده‌ها است، خاطرنشان ساخت: لذا باید تلاش کنیم تا این همه اختلافات را کاهش دهیم، چون این اختلافات مشکلات و هزینه‌هایی در ابعاد اجتماعی، امنیتی، فرهنگی و … به دنبال دارد.

وی بیان داشت: این حجم ورودی باعث می‌شود بسیاری از آنها ناراضی بیرون بروند و همین امر مشکلاتی به وجود می‌آورد چنانچه در مسائل و مشکلاتی که سال گذشته پیش آمد تعداد زیادی از آنها همین افراد ناراضی بودند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه