English

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شرق هرمزگان سفر کرد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت سفر به شرق هرمزگان و بازدید از مناطق سیل زده وارد جاسک شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شرق هرمزگان سفر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی صبح امروز (۱۵ دی‌ماه) با اشاره به سفر یک‌روزه محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شرق هرمزگان، گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز به منظور بازدید از مناطق سیل زده سدیج وارد جاسک شد.

وی افزود: معاون رئیس جمهور پس از بازدید از مناطق سیل زده به روستای دولت آباد بشاگرد می رود و کلنگ ۳۰۰ واحد مسکونی را به نمایندگی از سه هزار واحد مسکن محرومان روستایی در سطح شهرستان های استان در روستای دولت آباد بشاگرد به زمین خواهد زد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: مبلغ تسهیلات برای هر واحد روستایی ۵۰۰ میلیون ریال است که ۳۰۰ میلیون ریال آن بلاعوض و نقشه ساختمان، نظارت ساختمان و صدور پروانه ساخت برای این واحدها نیز رایگان است.

همتی اظهار کرد: بازدید از پایانه نفتی جاسک به‌عنوان آخرین حلقه زنجیره انتقال نفت خام گوره به جاسک از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهور به شرق هرمزگان است.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: نوبخت در بخش پایانی سفر خود به هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان شرکت خواهد کرد و طرح های توسعه ای شرق هرمزگان و جهش تولید در این نشست تشریح و اعتبارات لازم برای عملیاتی شدن این طرح ها تصویب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه