English

بخشدار کجور خبر داد:

بارش برف ۸۰ سانتی‌متری در بخش کجور / راه‌های اصلی بخش کجور باز است

بخشدار کجور گفت: با وجودی که بارش برف سنگین و فراوانی داشتیم اما فقط نیم‌ساعت با قطعی گاز در شهرهای پول و کجور و نیم‌ساعت نیز قطع برق در برخی مناطق دیگر مواجه بودیم و در مجموع در زمان بارش برف با مشکل قطع برق، آب و تلفن ثابت و سیار در بخش کجور رو به‌رو نشدیم.

بارش برف 80 سانتی‌متری در بخش کجور / راه‌های اصلی بخش کجور باز است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی خزایی‌فر در گفت‌وگو این رسانه با اشاره به بارش برف 80 سانتی‌متری در 24 ساعت گذشته در بخش کوهستانی کجور نوشهر، اظهار داشت: محور اصلی بخش کجور باز است و عملیات برای بازگشایی راه‌های فرعی منتهی به روستاها همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با وجودی که بارش برف سنگین و فراوانی داشتیم اما فقط نیم‌ساعت با قطعی گاز در شهرهای پول و کجور و نیم‌ساعت نیز قطع برق در برخی مناطق دیگر مواجه بودیم و در مجموع در زمان بارش برف با مشکل قطع برق، آب و تلفن ثابت و سیار در بخش کجور رو به‌رو نشدیم.

بارش برف در بخش کجور نوشهر

بخشدار کجور با بیان اینکه امروز، روز نخست پس از بارش برف است و بازگشایی راه‌های فرعی همچنان در حال انجام است، تصریح کرد: یک دستگاه گریدر و لودر همراه با خودروی نمک‌پاش در حال عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیرهای فرعی هستند.

وی با قدردانی از حضور و تلاش‌های فرماندار نوشهر و همه مسئولان از همان ساعات اولیه بارش برف در بخش کجور تأکید کرد: تلاش‌ها از همان ساعات اولیه بارش برف برای باز نگه‌داشتن محورهای اصلی بخش کجور صورت گرفت ولی با توجه به شرایط جغرافیایی بخش کجور و پراکندگی روستاها و در راستای تسریع در روند بازگشایی همه مسیرهای روستایی ضروری است تا 2 دستگاه گریدر، 2 لودر و 2 دستگاه خودروی برف‌روب به بخش کجور اختصاص داده شود تا در زمان بارش برف و انسدادها محورهای اصلی و فرعی بتوان یک روزه کل این مسیرها را بازگشایی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه