English

هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری

نخستین رویداد ملی ایده‌پردازی فناوری‌های نوین در صنایع دریایی برگزار شد

در راستای گسترش فرهنگ و ایده پردازی و کار آفرینی در حوزه دریایی مرکز نوآوری علوم و فناوری دریایی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های حوزه قضایی، حمل و نقل پیشرفته، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پارک علم و فناوری استان مازندران برگزار شد.

نخستین رویداد ملی ایده‌پردازی فناوری‌های نوین در صنایع دریایی برگزار شد

به گزارش موج مازندران، نخستین رویداد ملی ایده‌پردازی فناوری‌های نوین در صنایع دریایی با محوریت مهندسی و فناوری‌های نوین دریایی، گردشگری دریایی، علوم زیستی و غیر زیست دریایی با حضور صنایع دریایی کشور و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در همین راستا دبیر اجرایی این رویداد ملی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی‌های لازم در مراکز علمی و پژوهشی و پارک‌های علم فناوری و مراکز رشد در سطح کشور و همچنین در سطح مناطق نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

ناخدا سوم مهدی مولایی ادامه داد: این رویداد ملی ایده‌پردازی فناوری‌های نوین در صنایع دریایی از شنبه 8 آذر 99 تا روز دوشنبه 10 آذر به مدت سه روز به صورت کاملاً مجازی و آنلاین که با هدف حمایت از ایده‌پردازی و جذب طرح و ایده‌های کاربران در حوزه دریایی بود، برگزار شد.

وی افزود: بعد از دو مرحله داوری، تعداد 29 ایده به مرحله نهایی این رویداد ملی راه یافتند و باهم به رقابت پرداختند که پس از جمع‌بندی و ارزیابی داوران، به 10 ایده برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه