English

حجت الله غلامی خبر داد:

افتتاح آزادراه شرق اصفهان توسط رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پروژه آزادراه شرق اصفهان با هزینه ۸۰۰ میلیاردتومان فردا توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

افتتاح آزادراه شرق اصفهان توسط رئیس جمهور

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار موج اصفهان، بیان کرد: احداث آزاد راه شرق اصفهان از سال 82 برای اتصال کریدور شمال و جنوب کشور در دستور کار مسئولان استان اصفهان قرار داشت. 

وی گفت: با افتتاح آزاد راه شرق مسیر تردد خودروهای عبوری از شهر اصفهان کوتاه و زمان سفر بین استان‌های شمالی و جنوبی کشور ۸۰ دقیقه کمتر می شود.

این مقام مسئول افزود: قطعه اول آزادراه شرق اصفهان از آزادراه اصفهان- نطنز تا آزادراه اصفهان- اردستان به طول 30 کیلومتر، قطعه دوم آن در ادامه تا جاده اصفهان- نایین به طول 33 کیلومتر و قطعه سوم این کنارگذر از جوار باغ رضوان تا گردنه لاشتر پس از بهارستان، به طول 30 کیلومتر است.

غلامی توضیح داد: افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان در کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات تاثیر دارد وبا انتقال سریع  بار و کالا ها در مصرف سوخت نیز صرفه جویی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه  با افتتاح آزادراه شرق اصفهان ، کریدور شمال به جنوب کشور تکمیل می‌شود، گفت: همچنین با این افتتاح حمل و نقل بار و مسافر از استان‌های شمالی کشور به اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد تسهیل می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه