English

حجت الله غلامی خبر داد:

افتتاح ۱۸۲۶ پروژه همزمان با دهه فجر دراستان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از افتتاح 1826 پروژه با هزینه ۲ هزارو ۳۷۵ میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان خبر داد.

افتتاح 1826 پروژه همزمان با دهه فجر دراستان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الله غلامی با اشاره به افتتاح ۱۸۲۶ پروژه در دهه فجر گفت: شرکت مخابرات استان اصفهان با ۵۶۸ طرح، جهاد کشاورزی ۳۰۷ طرح، شرکت برق منطقه ای ۲۱۵ ، شهرداری ها ۱۷۵و دانشگاه های علوم پزشکی استان اصفهان در مجموع ۴۲ طرح آموزشی برای بهره برداری در دهه مبارک فجرآماده کرده اند.

وی افزود: شهرستان اصفهان با۲۷۲ پروژه، شهرستان کاشان با ۱۰۳، تیران و‌کرون ۹۹ پروژه، سمیرم۸۵، دهاقان ۷۵، خور و بیابانک ۴۸ پروژه، شهرضا ۴۹ پروژه بیشترین افتتاح پروژه‌ها را در دهه فجر امسال خواهند داشت.

غلامی بیان کرد: در سال جاری بودجه عمرانی از محل پروژه های استانی، ویژه، ملی و اعتبارات متوازنی که برای استان پیش بینی شده به دو هزار و ۸۹ میلیارد تومان می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: همچنین اعتبارات دیگری داریم که در قالب منابع استانی در پروژه‌ها هزینه می‌کنیم و امسال حدود 1500 میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی شهری به شهرداری ها کمک کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه بودجه عمرانی سال 99 استان اصفهان 2368 میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: پروژه‌هایی داریم که از محل اعتبارات ویژه در آنها هزینه می‌شود مانند سد و تونل سوم کوهرنگ که در سد 480 میلیارد تومان از محل تبصره 56 هزینه کردیم.

غلامی گفت: در پروژه‌های عمرانی در بخش آب و فاضلاب، تصفیه پساب، کشاورزی، گردشگری، آب و ورزش و جوانان نیز از مشارکت بخش خصوصی و در قالب ماده 27 استفاده کرده‌ایم. همچنین 700 میلیارد تومان از محل تبصره 5 برای مترو و قطار حومه هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان بیان داشت: در پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران که مدت‌ها متوقف بود، با انجام قراردادی با یک شرکت چینی 2 مرحله نیز از فاینانس 14 میلیارد یوان پیش بینی شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 وی افزود: پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران در 6 موقعیت و توسط شش پیمانکار قدرتمند در حال ساخت است و سرعت این قطار 300 کیلومتر بر ساعت است.

حجت اله غلامی درارتباط با تونل سوم کوهرنگ نیز گفت:عملیات احداث 23 کیلومتر از تونل سوم کوهرنگ با 250 میلیارد تومان بودجه در حال اتمام است و در اسفندماه سال جاری می‌توانیم به صورت پمپاژ آب را از تونل انتقال دهیم.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان  بیان کرد: همچنین عملیات خاکبرداری سد نیز اسفندماه امسال به پایان می‌رسد و امیدواریم از سال 1400 آبگیری داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه