English

در سفر عباس میرزاد به شهرستان قشم محقق شد؛

اختصاص بودجه عمرانى به دهیارى هاى شهرستان قشم

سرپرست معاونت سیاسى و امنیتى استاندارى هرمزگان، از تخصیص اعتبار ٢٠ میلیونى از محل عوارض آلایندگى به یک سوم دهیارى هاى شهرستان قشم و اهدا یک دستگاه خودروی آتش نشانی به این شهرستان خبر داد.

اختصاص بودجه عمرانى به دهیارى هاى شهرستان قشم

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندارى هرمزگان در همایش شوراها و دهیارى هاى شهرستان قشم، ضمن تشکر از شورا و فرماندار قشم بیان کرد: شاید سوال باشد که دلیل حضور و جمع شدن ما در اینجا چه می تواند باشد، در واقع بحث، بزرگترین پروژه سیاسی سال 98 در میان است.

وی ادامه داد: انتخابات و تعیین سرنوشت مردم از ارکان اساسی است پس نیاز است قبل از برگزاری انتخابات، مجریان این امر، معتمدین، شورا ها و همه ی مسولان ذی ربط دور هم جمع شویم و در راستای برگزاری یک انتخابات شفاف و بی طرفانه، که دست مایه ی آن مشارکت حداکثری و عموم مردم است، به هم اندیشی به پردازیم.

میرزاد تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که این شرایط را در همه شهرستان ها برگزار کنیم.

وی با بیان که شرکت حداکثری درانتخابات نشان از ولایت پذیری این شهرستان است و نشان دهنده آن است که مردم عزیز قشم با ندای رهبرشان در این انتخابات شرکت کرده اند، گفت: انتخابات مجلس در شرایط سختی قرار گرفته است و شرایط متفاوتی دارد و انتخابات در این شرایط نیاز به مشارکت حداکثری مردم دارد و ما باید تلاش کنیم هرکس با میل خودش به پای صندوق های رای بیاید.

سرپرست معاونت سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندارى هرمزگان ادامه داد: اشتغال و معیشت مردم تحت فشار است اما همراهی مردم در این شرایط سخت جای افتخار دارد.

عباس میرزاد تاکید کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد یعنی نظام دارای محبوبیت بیشتری در بین مردم است، یعنی مردم هنوز به پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

میرزاد با اشاره به این که مشارکت حداکثری مردم هرمزگان به عنوان یک استان مرزی و شهرستان قشم به عنوان یک جزیره مرزی و استراتژیک، در انتخابات به منزله یک شاخص و اتفاق خوب است، گفت: در این شهرستان؛ هرکس با هر عنوان و شغلی که دارد باید در انتخابات شرکت کند که این نشان دهنده این نکته مهم است که فرد منتخب، همانند شورای شهر، انتخاب شده این مردم است.

وی تاکید کرد: پس باید به عنوان حلقه اول مدیریتی نظام جمهوری اسلامی، درهر روستا انتخابات مثل دیگر امورات اجرایی، عمرانی و اشتغالی، به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی، مورد توجه قرار گیرد.

میرزاد گفت: امید داریم که دهیاران و بزرگان اهمیت برگزاری انتخابات را بدانند و نسبت به آن احساس ویژه داشته باشند و دلسرد نشوند و خود را هم قدم مردم و معاونان نظام بدانند، تا این انتخابات نیز مانند سالیان گذشته با مشارکت مردم و اکثریت آرا برگزار شود.

سرپرست معاونت سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندارى هرمزگان با بیان این که اواسط دی ماه کنگره ملی شهدای استان برگزار می شود که در سه روز برگزاری این کنگره باید اتفاقات خوب و بزرگی در سطح استان رخ دهد، اذعان داشت: باید یک هزار و 500 پروژه عمرانی به نیت ۱۵۰۰ شهید استان، در ایام برگزاری این کنگره کلنگ زنی و یا به بهره ‌برداری برسد.

وی ادامه داد: آنچه در حال وقوع است، اتفاق خوبی است؛ در هفته دولت شاهد افتتاح 622 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 850 میلیون تومان بودیم که این امر جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

میرزاد اضافه کرد: فکر میکنم حدود 22 هزار پروژه در کشور به بهره برداری رسیده است که این نشان می دهد با این که دولت در شرایط سختی قرار دارد اما تحریم های دشمنان به ما گزندی نرسانده و با این که  دشمنان توقع داشتند ما از درون متلاشی و واژگون شویم اما خدا را شکر، با همت بالای مردم و تحرک خوب دولتمردان شرایط تحت کنترل است و ما نظاره گر توسعه اقتصادی در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: این امر نشان دهنده این است که دولتمردان خدمتگذار مردم هستند و مردم نیز در شرایط سخت وفا دار نظام جمهوری اسلامی باقی می مانند.

وی تلاش دولتمردان را سزاوار تقدیر و تشکر دانست و گفت: باید به  بخاطر داشتن چنین نظامی به خود ببالیم.

میرزدا در ادامه به وحدت میان اهل سنت و تشیع در میان ساکنین و مردم شهرستان قشم اشاره کرد و اذعان داشت: نیاز به وحدت و همدلی درشرایط الان بیش از پیش احساس می شود؛ درست است که ما در کشور و استان وحدت  داریم اما تقویت آن در شرایط کنونی، گامی مثبت و تاثیرگذار در جهت هم افزایی و مبارزه با دشمن قسم خورده ما و خدمتگذاری و اعتلای نظام است.  

سرپرست معاونت سیاسى، امنیتى و اجتماعى در پایان گفت: بنا به درخواست یکی از دهیاری های شهرستان قشم، یک دستگاه خوردوی آتش نشانی به این شهرستان اهدا خواهیم کرد.

میرزاد همچنین گفت: از محل عوارض آلایندگى به یک سوم دهیارى هاى شهرستان قشم، مبلغ 20 میلیون تومان بودجه عمرانی تخصیص خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه