English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد

۲۸ پروژه فعال در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سال ۹۸

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از وجود 28 پروژه فعال در منطقه 10 شهرداری اصفهان در سال 98 خبر داد.

28 پروژه فعال در منطقه 10 شهرداری اصفهان در سال 98

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی در جمع اصحاب رسانه در نشست "سه شنبه‌ها با رسانه پاسخگویی در مسیر امید"  گفت: ۲۸ پروژه فعال در منطقه  10 شهرداری اصفهان وجود دارد که بخش عمده آن در محلات کمتر توسعه یافته می باشد.

وی بیان داشت: منطقه  10شهرداری اصفهان از لحاظ جمعیت بعد از منطقه 8 شهرداری اصفهان دومین و از لحاظ وسعت نیز هشتمین منطقه در اصفهان است.

شهبازی افزود: با توجه به رشد جمعیت اصفهان و سر ریزشدن جمعیت مناطق دیگر در منطقه 10 شهرداری اصفهان باید  توزیع عادلانه امکانات را داشته باشیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: منطقه10 شهرداری اصفهان دارای ۱۷ محله می باشد که منطقه  دشتستان، عسگریه و سروستان از محله‌های برخوردار و حصه، هفتون، گرکان، شیخ طوسی، عطارنیشابوری و مصلی از محله‌های کم‌برخوردار منطقه 10 شهرداری اصفهان محسوب می‌شوند.

230 هکتار بافت فرسوده در منطقه 10 شهرداری اصفهان

وی ادامه داد: ۲۳۰ هکتار بافت فرسوده شهری و خطر آفرین در منطقه 10 شهرداری اصفهان وجود دارد که لازم است این بافت تغییر کند.

شهبازی اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه های اصفهان رینگ چهارم است که قسمتی از آن در منطقه 10 شهرداری اصفهان است  که این رینگ می تواند به توسعه منطقه کمک کند.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی توضیح داد: کل پروژه های عمرانی در منطقه 10 شهرداری اصفهان  ۷۰ میلیار تومان است.

شهبازی گفت: ساماندهی پل آزادگان، ساماندهی خیابان امامزاده ابراهیم، احداث میدان خواجه عمید حدفاصل میدان تا خیابان شهروند و ساماندهی پارک‌های محلی از پروژه‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان  به شمار می‌رود.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: آغاز عملیات احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده یکی دیگر از پروژه‌های منطقه ۱۰ در سال 98 می باشد.

شهبازی اظهارداشت: کل بودجه شهرداری منطقه ده شهرداری اصفهان بالغ بر ۱۱۲ میلیار تومان می باشد که ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش  داشته است.

وجود بیشترین پروژه مشارکتی در منطقه 10 شهرداری اصفهان 

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان دربین مناطق 15 گانه شهرداری بیشترین پروژه مشارکتی را دارد و در حال حاضر ۲۵ پروژه فعال مشارکتی در این منطقه در حال انجام است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همچنین در ارتباط با پروژه مشارکتی پارکینگ عسگریه گفت: تاکنون ۲۰ میلیاردتومان برای احداث این پارکینگ از سوی منطقه ۱۰ هزینه شده است.

به گزارش موج، منطقه 10 شهرداری اصفهان دارای  ۷۵۰ شهید، ۱۰۰ مسجد و حسینیه ، 6 امامزاده، ۱2 مکان ورزشی، 7 مجموعه کتابخانه  و 120 پارک شهری و محلی می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام ترو خدا به محله حصه سند بدین و رسیدگی کنید از کارتون خواب ها تا امکانات مردم عدالت به چه معناست برای شما این مردم نباید از این دولت حق داشته باشند لطفا رسیدگی کنید ممنون

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه