English

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

دستگیری ۵۵ معتاد ومتجاهر در شهرستان خمینی شهر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری 55 معتاد ومتجاهر در شهرستان خمینی شهر توسط نیروی انتظامی خبر داد.

دستگیری 55 معتاد ومتجاهر در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص عملکرد نیروی انتظامی از دستگیری 55نفر از متجاهرین و معتادان خبرداد و گفت: باطرح ها و برنامه های مدون کارتن خوابها را از منطقه جوی آباد پاکسازی می کنیم.

وی بیان داشت: اگر در جامعه ای عدم امنیت باشد برقراری نظم و امنیت و شورو نشاط غیر ممکن خواهد بود و این همکاری همگانی دستگاه ها و مردم را می طلبد.

کاهش 9 درصدی تصادفات در خمینی شهر

این مقام انتظامی از کاهش9 درصدی تصادفات در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در اجرای برنامه های خدماتی توسط پلیس راهور افزایش 18 درصدی را شاهد بوده ایم.

سرهنگ براتی دربحث مبارزه با مواد مخدر توضیح داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر 34 طرح شهرستانی اجرا کرده که افزایش 204 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر را به دنبال داشته است و در مدت اخیر افزایش چهارده درصدی فروشندگان مواد با406 نفر را داشته ایم.

این مقام انتظامی در ادامه عملکرد نیروی انتظامی پلیس فتا 5 طرح در راستای رسیدگی به بیست و چهار فقره کلاه برداری و برداشت از حساب افراد اجرا کرده است که  پنج میلیارد ریال به شکاک برگردانده شده است.

وی اضافه کرد: جرایم سایبری سطح شهرستان نسبت به چند ماه اخیر با کاهش روبرو بوده است.

سرهنگ براتی خدماتی که در حوزه اجتماعی انجام شده تشریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ازظرفیت های موجود در شهرستان و نیروی انتظامی جهت ارتقا سطح آگاهی مردم که اصحاب رسانه مهم ترین آنهاست بهره برده ایم.

برپایی 20 نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر و حجاب در خمینی شهر

این مقام نظامی اظهار کرد: برپایی بیست نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر و حجاب و فضای مجازی و دانستنی های انتظامی ....از دیگر فعالیت های حوزه اجتماعی نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان به استفاده از حضور مشاوران در کلانتری ها اشاره کردو ادامه داد:  با بهره مندی از نظرات و راهکارهای مشاورین خانواده  توانسته ایم هشتاد درصد پرونده های مرجوعی  را به صلح و آشتی سرانجام دهیم.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته جلساتی با روسای کلانتری در حال اجراست با این هدف که مشکلات محلات احصا شده و طرح های مورد نیاز و متناسب با مشکل در محلات اجرایی شود.

براتی همکاری با جوانان دانشگاهی و تحصیلکرده مراکز علمی و استفاده از تحقیقات و پژوهش های علمی آنان در مراکز آموزشی نیروی انتظامی و همراهی آنان با نیروی انتظامی و ارائه طرح ها وپیشنهادات را از دیگر خدمات نیروی انتظامی برشمرد وگفت:  با همکاری تحصیلکرده های دانشگاه و جوانان خلاق ، راهکارهایی جهت  پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دست اقدام است تا بتوانیم بهترین طرح ها را در شهرستان اجرایی کنیم.

وی ادامه داد:همچنین نیروی انتظامی آمادگی ثبت نام جوانان در همکاری با پلیس با عنوان پلیس افتخاری را اعلام نمود و اظهار کرد: جهت  انتخاب پلیس افتخاری گزینش در دستور کار این ارگان قرار دارد و پلیس یاران جوان و نوجوان نیز همیشه و در تمام مراسمها با نیروی انتظامی همراه بوده اند.

براتی افزود: از اقدامات دیگر ، طرح اجرای ضایعات در شهرستان که به وفور در سطح  شهرستان یافت می شود و  جمع آوری آنان در دستور کار نیروی انتظامی است.

راه اندازی گشت مبارزه با مفاسد اجتماعی

این مقام انتظامی اضافه کرد: گشت مبارزه با مفاسد اجتماعی طی دو هفته راه اندازی شده و در مکان های شلوغ و بازارها و محل هایی که نیاز به گشت زنی است به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

براتی خاطر نشان کرد: در آگاهی سازی مردم و هوشیاری دادن به شهروندان اصحاب رسانه و شبکه های اجتماعی نقش موثری در این زمینه دارند.

وی توصیه کرد شهروندان از جابجایی پول زیاد و اموال قیمتی که داخل کیف دستی است  در بیرون از منزل خود داری کنند.

فرمانده انتظامی خمینی شهر  در خصوص میز خدمت و ملاقات های مردمی تذکر داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت روال عادی انجام نمی شود و به صورت موردی و وجود مشکلات مهم این دیدارها در روزهای یکشنبه هر هفته انجام می شود.

سرهنگ‌ براتی درتماس فوریت های پلیس 110تشریح کرد:  در چهار ماه اخیر یازده هزار و نهصدوسی مورد تماس تلفنی بوده که اقدامات لازم توسط همکاران نیروی انتظامی انجام گرفته است.

وی به آمار تماس شهروندان در هر هفته با پلیس110 اشاره کرد و افزود : 130مورد تلفن در هفته به پلیس  صورت می پذیرد که خاطیان ، شهروندان را مورد استفاده های سو قرار می دهند که نزاع و تصادفات، خسارت و اختلافات خانوادگی و ملکی موارد رخ داده حاصل از این تماس هاست.

 فرمانده انتظامی خمینی شهر گفت: لازم به ذکر است نوع مشکلات گزارش شده به 110 بسته به محلات شهرستان متفاوت است که نزاع های فردی در سطح شهرستان در راس آن است.

سرهنگ براتی با گرامی داشت ایام محرم ضمن تقدیر از روسای هیئت ها از تمامی مسئولان هیات ها در خواست کرد: موازین بهداشتی را کاملا رعایت کرده و از انجام‌ اعمالی که باعث مزاحمت برای شهروندان می شود خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه