English

رئیس دادگستری اردستان اعلام کرد:

توهین و افترا در صدر بیشترین پرونده های کیفری اردستان

رئیس دادگستری اردستان گفت: بیشترین موضوع پرونده های ورودی به دادگستری اردستان با موضوع توهین و افترا، سرقت و مواد مخدر می باشد.

توهین و افترا در صدر بیشترین پرونده های کیفری اردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا شعبان فر ظهر در نشست خبری اصحاب رسانه در دادگستری اردستان با تشریح عملکرد این سازمان اظهار کرد: طی یک ساله گذشته بیشترین جرایم مربوط به توهین، تهمت، سرقت و مواد مخدر بوده است.

وی با بیان اینکه طبق آمار، ورودی پرونده‌های یک سال گذشته دادگستری شهرستان اردستان نسبت به سال قبل از آن ۱۰ درصد افزایش داشته و از ۱۰ هزار و ۷۰۰ پرونده به ۱۱ هزار و ۳۰۰ پرونده افزایش داشته است گفت: برای شهرستان اردستان که رشد جمعیتی ندارد افزایش ۱۰ درصدی پرونده‌ها اصلاً خوب نیست و مردم نباید برای هر موضوع کوچک و خردی به دادگستری مراجعه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در اردستان بازداشتگاه وجود ندارد، گفت: گاهی مواقع جزای متهم زندان نیست و باید در بازداشتگاه موقت توقف داشته باشد که به دلیل اینکه در این شهرستان بازداشتگاه وجود ندارد مجبور هستیم متهمان را به زندان شهرهای اطراف انتقال بدهیم. بازداشتگاه نیاز شهرستان اردستان است که امیدواریم مسئولان در این خصوص مساعدت کنند.

شعبان فر گفت: شهرستان اردستان ۷۰ نفر زندانی دارد که بیش از ۷۰ درصد آن در زندان نائین هستند و ۳۰ درصد آن در زندان و اردوگاه اصفهان و نطنز نگهداری می‌شوند.

رئیس دادگستری اردستان تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان اردستان در کنار جاده ترانزیت قرار دارد، بیشترین کشفیات مواد مخدر را به خود اختصاص داده که همین موضوع آمار کشفیات را در این شهرستان بالا برده است به نوعی که در یک سال گذشته انواع مواد مخدر در این زمینه کشف شده است.

دادگستری اردستان2

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه