English

رسانه ها این بار با اهدای لباس های ایزوله به کمک مدافعان سلامت آمدند

امروز وبا حضور اهالی رسانه 500 دست لباس ایزوله پزشکی که با 2 همت خیر تهرانی و مشارکت خانه مطبوعات کردستان و خبرنگاران تامین شده بود تحویل بیمارستان توحید سنندج شد.

رسانه ها این بار با اهدای لباس های ایزوله به کمک مدافعان سلامت آمدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امروز پیش از ظهراین لباس‌ها با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان،‌ اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از اهالی رسانه با اهدای گل تحویل کادر درمانی بیمارستان توحید سنندج که در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روز سه‌شنبه هنگام تحویل این لباس‌ها گفت: قدردان کادر درمانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند که حافظ جان مردم جامعه باشند.

عبید رستمی اظهار داشت: در اوایل شیوع ویروس کرونا اعتماد مردم به رسانه‌های داخلی کمتر بود اما آنها پی بردند که رسانه‌های رسمی و داخلی واقعیت‌ها را بیان می‌کنند بنابراین نیازهای اطلاعاتی و آگاهی خود را از این رسانه‌ها تامین می‌کنند.

مدیر خانه مطبوعات کردستان هم گفت: شیوع کرونا در دنیا و ایران غافلگیر کننده بود و آمادگی کادر درمان برای مواجه با این بحران کم بود که با ورود مردم و افزایش کمک‌ها نیازهای مراکز و کادر درمانی تامین شد.

سید محمد لطیف حسینی نسب افزود: مرحله دوم کمک‌ها به مراکز درمانی پس از تامین توسط خیرین در سقز و سپس سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

این 500 دست لباس ایزوله پزشکی به ارزش پنج میلیارد ریال توسط محمد خان بابایی و مهدی عبدالحسینی 2 خیر کردستانی تهیه شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه