English

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خبر داد:

اتخاذ تدابیر ویژه جهت اقشار مختلف در اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اتخاذ تدابیر جدید جهت بهره مندی اقشار مختلف جامعه در اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در کردستان خبر داد.

اتخاذ تدابیر ویژه جهت اقشار مختلف در اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبید رستمی پیش از ظهر امروز شنبه در نشستی با خبرنگاران استان در سنندج با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما بهمن سنندج از 15 بهمن آغاز می‌شود، اظهار داشت: 5 فیلم حوزه کودک و نوجوان صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 در این پردیس اکران می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه افزود : فیلم‌های این حوزه برای کودکان و نوجوانان نواحی منفصل شهری به طور رایگان اکران  و قبل از پخش هر فیلم هم به مدت نیم ساعت برنامه جشن انقلاب شامل اجرای موسیقی و برگزاری مسابقه اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه این برنامه‌ها به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط تدارک دیده شده است، افزود: در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ هم 13 فیلم جشنواره فجر امسال در سالن شماره یک سینما بهمن سنندج اکران می‌شود.

حضور فیلم((پدران)) از کردستان در جشنواره امسال فجر

رستمی یادآور شد: در این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر علاوه بر حضور هنرمندان کردستانی در چندین فیلم، فیلمی با عنوان «پدران» ساخته فیلمساز کردستانی سالم صلواتی هم حضور دارد که روز 15 بهمن در سینما بهمن سنندج هم اکران خواهد شد.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود اهالی رسانه اطلاع‌رسانی مطلوب از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان داشته باشند تا تعداد زیادی از مردم و علاقمندان به سینما بتوانند از این فرصت برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود بهره‌مند شوند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با مجموعه سینما و استانداری کردستان سقف تهیه بلیط فیلم‌های جشنواره فجر امسال در سینما بهمن سنندج 10 هزار تومان تعیین شده است.

نشست خبری فیلم های فجر

رستمی افزود: علاوه براین افرادی هم که بخواهند مجموعه فیلم‌های قابل اکران در پردیس سینما بهمن سنندج را تهیه کنند شرایط آن مهیا است و با پرداخت 80 هزار تومان از طریق سایت ایران تیکت می‌توانند به این پکیج دسترسی پیدا کنند.

بهره مندی اقشار مختلف از تخفیفات ویژه اکران

وی به تخفیف فروش بلیط بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره به اقشار مختلف مردم به مناسبت ایام دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: 10 درصد تخفیف بلیط به خانواده کارکنان دولت و اصناف با ارائه معرفی نامه و  15 درصد به اعضای سازمان‌های مردم نهاد، دانشجویان، فرهنگیان و اساتید دانشگاهی با ارائه کارت شناسایی تعلق می‌گیرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  یادآور شد: 25 درصد تخفیف بلیط به خانواده کارکنان شهرداری و نیروهای مسلح، طلاب ودانشجویان رشته های فرهنگی هنری با ارائه معرفی نامه، 30 درصد تخفیف  به اعضای مراکز و مجامع فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و ورزشی، خانواده کارکنان دستگاه‌های فرهنگی، هنری، 40 درصد به فیلمسازان، اعضای انجمن‌ها و مجامع سینمایی و 50 درصد تخفیف هم به مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی و ساکنان نواحی منفصل شهری داده می‌شود.

رستمی با اشاره به اینکه برای تمامی اهالی رسانه کارت ویژه صادر می‌شود که فیلم‌ها را به طور رایگان تماشا کنند، گفت: بخش وی آی پی در سالن پردیس سینما بهمن سنندج برای مهمانان ویژه و خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: تمام هزینه‌های مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در کردستان به نمایندگی از حوزه فرهنگ و هنر استان به انجمن سینما جوانان سیستان و بلوچستان  برای  کمک به سیل زدگان اهداء می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  افزود: تعدادی از هنرمندان استان هم چون هوتن شکیبا و سعیدآقاخانی درفیلم‌های این دوره از جشنواره به عنوان بازیگر نقش اول حضور دارند تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم که بتوانیم در این ایام از آنها برای حضور در استان دعوت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه