English

همراه با حاضران در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

شاید کیمیایی و آقاخانی به جشنواره بازگردند / انتخاب فیلم اولی ها برای سودای سیمرغ کار بسیار خوبی است

جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم های خون شد و کشتارگاه از انتخاب چهار فیلم اولی برای سودای سیمرغ تمجید کرد و از احتمال بازگشت مسعود کیمیای و سعید آقاخانی به جشنواره فجر خبر داد.

شاید کیمیایی و آقاخانی به جشنواره بازگردند / انتخاب فیلم اولی ها برای سودای سیمرغ کار بسیار خوبی است

 

جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینمای ایران که دو فیلم خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی و کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دارد، در مورد تحویل نسخه نهایی آثارش به دبیرخانه این جشنواره به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: ما فیلم ها را به طور کامل به جشنواه تحویل داده ایم و تاخیری در این خصوص نداریم.

سودای سیمرغ فرصت خیلی خوبی برای فیلم اولی ها است

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما از پذیرش چهار فیلم اولی در بخش سودای سیمرغ چیست، گفت: با توجه به اینکه من با کارگردانهای فیلم اولی متعددی کارکرده ام می دانم که این حرکت تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن آنها دارد و از اهمیت زیادی برایشان برخوردار است. بنابراین از اینکه هیات انتخاب بدون توجه به نام، سابقه یا معیارهایی از این دست، تنها به فیلم توجه کرده اند و فیلم های خوب را برای این بخش برگزیده اند خوشحالم و به آنها تبریک می گویم.

مردم قضاوت خواهند کرد

تهیه کننده فیلم عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، که در این دوره جشنواره فجر به عنوان پنجمین رزرو اعلام شده بود و عدم حضورش در جشنواره فیلم فجر حاشیه هایی را به همراه داشته در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه یکی از آثاری که تهیه کرده اید از گردونه رقابت خارج مانده باز هم از عملکرد هیات انتخاب دفاع می کنید گفت: در مورد فیلم سینمایی عنکبوت پیش از این و در مصاحبه های مختلف همه حرف هایم را زده ام و سخن جدیدی ندارم. تنها می توانم بگویم که ما کارمان را انجام داده ایم و عملکرد هیات انتخاب هم در معرض داوری افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به اینکه آیا راه نیافتن این فیلم در اکران عمومی و گیشه اش تاثیر جدی خواهد گذاشت گفت: فکر نمی کنم تاثیر چندانی داشته باشد و ما تمهیدات خود برای اکران آن را داریم تا با مشکل روبرو نشود.

شاید کیمایی و آقاخانی از انصرافشان برگردند

نوروزبیگی در مورد اینکه آیا انصراف مسعود کیمیایی و سعید آقاخانی از شرکت در جشنواره به فیلم سینمای خون شد با توجه به اینکه برای مردم کاندیداتوری و یا دریافت جوایز از این جشنواره یکی از معیارهای انتخاب فیلم برای تماشا در طول سال است، لطمه ای خواهد زد گفت: اجازه بدهید در این مورد اظهار نظر نکنم چرا که ممکن است این انصراف ها ملغی شود و این دوستان هم دوباره در جمع هنرمنددن حاضر در جشنواره حضور داشته باشند.

خون شد خشن نیست

تهیه کننده فیلم سینمایی خون شد در مورد درج رده بندی سنی 12+ برای این فیلم در جشنواره فیلم فجر هم گفت: این هم یکی از اتفاقاتی بود که ما را متعجب کرد چرا که این رده بندی توسط شورای صنفی نمایش نبوده و توسط اداره نظارت ارشاد به این فیلم تعلق یافته است.

وی تاکید کرد: واقعا فیلم خون شد خشن نیست و تصویری از خشونت هم در خود ندارد و ممکن است هنگام اکران عمومی چنین رده بندی به آن تعلق نگیرد اما به هرحال در این مقطع این اتفاق برایش افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی