English

عبدالله احمدی کمرپشتی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

افزایش اقبال هرمزگانی ها به CNG

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با بیان این که اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، فروش گاز CNG در استان افزایش داشته است، گفت: 20 جایگاه CNG در هرمزگان فعالیت دارد.

افزایش اقبال هرمزگانی ها به CNG

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مدیریت سوخت و سهمیه بندی بنزین با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه، صرفه جویی در مصرف سوخت و برقراری عدالت اجتماعی اجرا شد.

شایان ذکر است؛ از تاریخ 24 آبان ماه سال جاری طی اطلاعیه ای که از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران که بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ابلاغ شده بود، سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه اعمال شد.

از تاریخی که سهمیه بندی بنزین اجرایی شد؛ سهمیه کامل آبان ماه همه خودروها به کارت سوخت شخصی آن ها واریز و استفاده از سهمیه سوخت صرفا" با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی میسر شد.

گفتنی است؛ طبق وعده های مسئولان هیچ کس حق افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی و سرویس مدارس را نخواهد داشت.

در راستای اطلاع از اینکه آیا هدفمندی و مدیریت سوخت و سهمیه بندی بنزین توانسته است در استان هرمزگان به اهدافی که برای آن تعریف شده است جامه عمل بپوشاند با عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان  به گفتگو نشستیم.

عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در گفتگو با موج، با اشاره به اینکه با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، فروش گاز CNG در هرمزگان افزایش داشته است، اذعان داشت: با توجه به سرمایه گذاری و برنامه ریزی های انجام شده در حوزه روز آوردن مردم به استفاده از این سوخت ارزان قیمت و پاک، منجر به کاهش بیشتر مصرف بنزین شده است.

وی با بیان اینکه دوگانه سوز کردن خودروها طی یک ماه اخیر سیر صعودی داشته است، افزود: این اقدام نشان از استقبال شهروندان از این نوع سوخت برای مصرف سوخت خودروهایشان  دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در خصوص اعلام تعداد جایگاه های CNG در استان هرمزگان، تصریح کرد: اکنون 20 جایگاه CNG در هرمزگان وجود دارد که پراکندگی آن ها در بندرعباس 12 جایگاه، حاجی آباد 4 جایگاه و در شهرستان های دیگر از جمله بندرخمیر، بستک، پارسیان و درگهان نیز در حال بهره برداری است.

احمدی کمرپشتی با بیان اینکه اکنون یک جایگاه CNG در شهرستان رودان توسط شهرداری این شهرستان در دست بررسی و آماده آغاز مراحل احداث است، ادامه داد: اما در شهرستان های میناب و جاسک به دلیل عبور خط لوله اصلی گاز طبیعی فعلا امکان احداث جایگاه فرآورده CNG وجود ندارد و شرکت پخش آماده است بلافاصله پس از گاز کشی و ایجاد زسرساخت های لازم نسبت به مکان یابی و همکاری با سرمایه گذاری هایی که اعلام آمادگی کرده اند؛ اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورد.

وی گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی آمادگی کامل را دارد که بر حسب نیاز و بنا به درخواست پس از بررسی ها کارشناسی، مجوز لازم را برای احداث جایگاه CNG به سرمایه گذاران و متقاضیان بخش خصوصی صادر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه