English

مدیر امور کارنه تیر آ.ت.آ اتاق بازرگانی ایران:

کنوانسیون تیر، ابزاری برای توسعه حمل و نقل است

مدیر امور کارنه تیر آ.ت.آ اتاق بازرگانی ایران گفت: کنوانسیون تیر، ابزاری برای توسعه حمل و نقل است.

کنوانسیون تیر، ابزاری برای توسعه حمل و نقل است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهنام فرامرزیان در سمینار عبور و ورود موقت کالا تحت کنوانسیون گمرکی کارنه آ. ت. آ در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: کنوانسیون تیر، ابزاری برای توسعه حمل و نقل است و اتاق ایران در سال 1363 به عضویت کنوانسیون مذکور درآمد.

 وی کارنه تیر را سند بین المللی گمرکی قابل استفاده در حمل و نقل مرکب به ویژه جاده ای دانست و سقف ضمانت هر جلد کارنه تیر در قبال مطالبات گمرک را 100 هزار یورو عنوان کرد.

مدیر امور کارنه تیر آ. ت .آ اتاق بازرگانی ایران، تعداد کل شرکت های حمل و نقل بین المللی عضو اتاق ایران را 1258 شرکت بیان و تصریح کرد: این در حالی است که تنها 285 شرکت مصرف کننده کارنه تیر بوده اند.

وی درخصوص رویه عبور- ورود موقت کالا تحت کنوانسیون گمرکی آ.ت.آ پرداخت و گفت: اتاق ایران متولی و موسسه ضامن دو کنوانسیون تیر و آ. ت. آ است.

فرامرزیان افزود: ایران از بین 54 کنوانسیون حمل و نقلی و گمرکی عضو 11 کنوانسیون بوده و برای توسعه بخش تجارت و حمل و نقل، الحاق به کنوانسیون های دیگر از جمله کنواسیون حمل و نقل موارد خطرناک بسیار ضروری است.

مدیر امور کارنه تیر آ. ت .آ اتاق بازرگانی ایران گفت: کنوانسیون تیر، ابزاری برای توسعه حمل و نقل است و اتاق ایران در سال 1363 به عضویت کنوانسیون مذکور درآمد. وی کارنه تیر را سند بین المللی گمرکی قابل استفاده در حمل و نقل مرکب به ویژه جاده ای دانست و سقف ضمانت هر جلد کارنه تیر در قبال مطالبات گمرک را 100 هزار یورو عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه