English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف ۱۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان / توقیف ۴ دستگاه کامیون کشنده

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 123 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان و توقیف 4 دستگاه کامیون کشنده که قصد انتقال گازوئیل های قاچاق را به مرزهای شرقی کشور را داشتند، خبر داد.

کشف 123 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان / توقیف 4 دستگاه کامیون کشنده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به اینکه در این خودرو 144 عدد بشکه 220 لیتری گازوئیل قاچاق بارگیری شده بود ، گفت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد راننده با سند سازی و ارائه مدارک جعلی قصد فریب ماموران را دارد که دراستعلام از شرکت ملی نفت نیز جعلی بودن مدارک تائید شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: راننده خودرو تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران پلیس از همدستی 3 قاچاقچی دیگر با خود  خبر داد که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی  3 کامیون دیگر را نیز شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی سوخت و تحویل آن ها به مراجع قضائی تصریح کرد: در این عملیات در مجموع  562 بشکه گازوئیل قاچاق به وزن 123 هزار و 640 لیتر از این 4 خودرو کشف شد.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند سرمایه های ملی کشورمان را به تاراج ببرند برخورد قاطع و قانونی میکند و اجازه فعالیت و جولان به آنان نخواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه