English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۳ نفر از محرکان اصلی نا آرامی های اخیر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 نفراز لیدرها و محرکان اصلی نا آرامی های اخیر در اصفهان خبر داد.

دستگیری 3 نفر از محرکان اصلی نا آرامی های اخیر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: 3 نفراز لیدرها و محرکان اصلی نا آرامی های اخیراصفهان که در شبکه های اجتماعی فضای مجازی اقدام به تحریک شهروندان برای شرکت در تجمعات غیرقانونی و ایجاد اغتشاش در جامعه می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در پی وقوع اعتراضاتی در شهر اصفهان و برخی شهرستان های تابعه این استان که به علت افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، عده ای از مخلان نظم و امنیت عمومی با سوءاستفاده از این موقعیت اقدام به تحریک مردم برای شرکت در تجمعات غیر قانونی و ایجاد اغتشاش در جامعه از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی کردند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های تخصصی و کارشناساسی صورت گرفته توسط پلیس فتای استان اصفهان نهایتاً هویت 3 نفر از این افراد مشخص شد که ماموران پس از انجام یکسری کارهای پلیسی این افراد را در مخفیگاه های خود دستگیر کردند.

سردار معصوم بیگی بیان داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به تحریک شهروندان در فضای مجازی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کس به امنیت و احساس آرامش مردم خدشه وارد کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه