English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف بیش از ۲۰۰ کیلو حشیش در اصفهان / دستگیری ۲ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 200 کیلوگرم حشیش در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری و دستگیری 2 سوداگر مرگ در اصفهان خبر داد.

کشف بیش از 200 کیلو حشیش در اصفهان / دستگیری 2 سوداگر مرگ

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به کشف محموله مواد مخدر شامل 295 کیلوگرم حشیش و 50 کیلوگرم در اصفهان بیان کرد: ماموران یگان تکاوری حین گشت زنی در حاشیه یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی پژو 405 شده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودروی مذکور در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خودرو به عنوان راه پاک کن خودروی حامل مواد مخدر عمل می کرده است.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: لحظاتی بعد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل مواد مخدر از محل عبور کرده و بدون توجه به دستور ایست ماموران از صحنه متواری شد اما سرانجام در یک عملیات تعقیب و گریز متوقف و در بازرسی از آن 295 کیلوگرم حشیش و 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این عملیات 2 سوداگر مرگ دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان ماموریت نظارت و کنترل بر راه های صعب العبور، جاده های خاکی، مناطق کویری و کور استان را دارد، گفت: نیروهای جان برکف یگان تکاوری استان به صورت شبانه روز و در سخت ترین شرایط ماموریت تامین نظم و امنیت را انجام داده و نقشه های سوداگران مرگ و قاچاقچیان کالا را نقش بر آب می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه