English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری۷ نفر از عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 7 نفر دیگر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در اصفهان خبر داد.

دستگیری7 نفر از عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردارمهدی معصوم بیگی اظهار داشت: روز گذشته طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی وپلیسی 7 نفر دیگر از عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده وموج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب چراغ های راهنمایی و رانندگی و المان های شهری، مسدود کردن تعدادی از  خیابان ها و بزرگراه ها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده عنوان کرد.

سردار مهدی معصوم بیگی خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه دستگیر شدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند گفت: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه استان اصفهان و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن ها نیز دستگیر و به دست قانون سپرده شده و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه