English

حسن کامران:

نیروی انتظامی با کم ترین امکانات امنیت را به کشور بازگرداند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث اخیر ناجا با کم ترین امکانات بهترین عملکرد را داشت و توانست امنیت را به کشور بازگرداند.

نیروی انتظامی با کم ترین امکانات امنیت را به کشور بازگرداند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن کامران با بیان اینکه نیروی انتظامی علی رغم کمبود امکانات همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده است گفت: در حوادث اخیر هم ناجا با کم ترین امکانات بهترین عملکرد را داشت و توانست امنیت را به کشور بازگرداند.

وی افزود: نیروی انتظامی علی رغم کمبود امکانات همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده و از نظام و ارزش های آن به بهترین شکل ممکن دفاع کرده است.

کامران گفت:در حوادث اخیر هم ناجا با کم ترین امکانات بهترین عملکرد را داشت و توانست امنیت را به کشور بازگرداند که لازم می دانم هم از فرمانده کل ناجا و هم از فرماندهی انتظامی استان اصفهان و همه کارکنان این نیرو تشکر کنم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم در بودجه سال 99، ناجا را هم در بُعد امنیتی و هم در بُعد سازمانی تقویت کنیم تا بتواند ماموریت های خود را به نحو احسن ادامه دهد.

حمله به مراکز نیروی انتظامی برنامه ریزی شده بود

کامران حمله آشوبگران به مراکز نیروی انتظامی را برنامه ریزی شده عنوان کرد و گفت: آن ها قصد داشتند به تجهیزات این نیرو دسترسی پیدا کرده و به وسیله آن ها کارهای خرابکارانه ای صورت دهند و کشور را فلج کنند که با هوشمندی و اقتدار بالای نیروی انتظامی این نقشه آن ها ناکام شد.

وی ادامه داد: آن ها فکر می کنند اگر مراکز مهم نیروی انتظامی را تخریب کنند و از بین ببرند می توانند این نیرو را تضعیف کنند ولی نمی دانند که پلیس ما مجاهدانه در صحنه ایستاده و این ترفندهای دشمن دیگر کارساز نخواهد بود.

کامران بیان داشت: این گونه اقدامات نشان می دهد که دشمن به سرپرستی ترامپ آسیب پذیر شده و به همین جهت مزدوران آن ها دست به خشونت های سازماندهی شده و اقدامات کور هم چون تخریب بانک و آتش زدن اتوبوس ها و مراکز بسیج و ناجا می زنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صف اغتشاشگران از مردم جداست گفت: مردم حق دارند به تصمیمات مسئولان اعتراض داشته باشند اما در این بین عده ای فرصت طلب از این اعتراضات سوء استفاده کردند که نیروی انتظامی با هنرمندی خود توانست مردم عادی را از اغتشاشگران جدا کند و با عاملان اصلی این آشوب ها برخورد لازم را به عمل آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه