English

فرماندار شهرستان رشت:

فعالیت‌های نیروی انتظامی باید سبب ارتقای رضایتمندی در مردم شود

فرماندار رشت در دیدار با فرمانده، معاونین و رؤسای کلانتری ها گفت: کیفیت فعالیت‌های نیروی انتظامی باید به گونه‌ای باشد که سبب ارتقای رضایتمندی در مردم شود.

فعالیت‌های نیروی انتظامی باید سبب ارتقای رضایتمندی در مردم شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرشمس مومنی زاده در دیدار با فرمانده، معاونین و رؤسای کلانتری ها ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم ناجا و تبریک هفته ی نیروی انتظامی، از مهم ترین وظایف مسئولان و خدمتگزاران را تامین نظم، امنیت و آسایش عینی و روانی مردم دانست و اظهار داشت: مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب،   نظام و کشور هستند و مطابق فرموده حضرت امام خمینی (ره)  که مردم ایران را از مردم صدر اسلام هم بهتر می دانستند باید با اقتداری توام با مهربانی و رأفت اسلامی به مردم خدمت کنیم.

فرماندار رشت در دیدار با فرمانده، معاونین و رؤسای کلانتری ها

فرماندار رشت با اشاره به ضرورت توجه توامان به دو فاکتور "کمیت" و "کیفیت" در انجام وظایف، نیروهای انتظامی به عنوان بازوان اجرایی تشکیلات سیاسی و اجرایی کشور، تصریح کرد: کیفیت فعالیت‌های  نیروی انتظامی باید به گونه‌ای باشد که سبب ارتقای رضایتمندی در مردم شود.

مومنی زاده تصریح کرد: به لحاظ کمیت هم باید شاخص‌های برقراری نظم و امنیت مستمرا پایش گردیده و منجر به ارتقای شاخص های مذکور گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه