English

استاندار اصفهان:

امنیت جامعه از هر چیزی ارجح تر است

استاندار اصفهان گفت: حضور مردم در راهپیمایی حمایت از حافظان امنیت نشان داد که امنیت برای مردم از هرچیزی ارجح تر است و اجازه نخواهند داد عده ای شرور به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

امنیت جامعه از هر چیزی ارجح تر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در حاشیه ملاقات با ماموران نیروی انتظامی که در مقابله با اغتشاشگران مصدوم شده بودند با قدردانی از تدبیر، هوشمندی و اقتدار کامل نیروی انتظامی در مدیریت نا آرامی های چند روز اخیر بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی حمایت از حافظان امنیت نشان داد که امنیت برای مردم از هرچیزی ارجح تر است و اجازه نخواهند داد عده ای شرور به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد:عزیزان نیروی انتظامی از زمان اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت (بنزین ) در میدان حاضر شده و با جانفشانی و از خودگذشتگی با اغتشاشگران مقابله کردند که من به نمایندگی از دولت وظیفه خود می دانم از این نیروها تقدیر و تشکر کنم.

مقام ارشد استان عملکرد نیروی انتظامی را در مدیریت نا آرامی های چند روز اخیر بی نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: تدبیر، هوشمندی و اقتدار کامل ناجا در مقابله با اغتشاشگران بسیار عالی بود و لازم می دانم از فرمانده انتظامی در استان اصفهان و هم از سایر نیروها چون سپاه، بسیج، ارتش، و هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و ... تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

وی گفت: امروز وظیفه خودم دانستم که به اتفاق فرمانده انتظامی استان اصفهان و دیگر مسئولان عیادتی از حافظان امنیتی که در حوادث اخیر براثر مقابله با اغتشاشگران مصدوم شدند داشته باشم و عرض ادب و تشکر کنم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه قطعاً از خودگذشتگی نیروهای پلیس ذخیره آخرت برای آن ها خواهد بود اظهار داشت: نیروهای انتظامی الحمدلله با نشاط هستند و از روحیه بالایی برخوردارند و دعا می کنیم که ان شاء الله هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و با صلابت تر از گذشته وظیفه خود در تامین امنیت جامعه را با تمام قوا ادامه دهند.

وی با بیان اینکه صف مردم از آشوبگران جدا است اظهار داشت: کسانی که دست به تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک و حمله به مراکز نیروی انتظامی زدند از مردم نبودند بلکه آن ها عده ای افراد شرور و مزدوری بودند که به دستور اربابان خود در خارج از کشور عمل می کردند چرا که هیچ وقت مردم ما موافق نا امنی در جامعه نیستند.

عباس رضایی به آتش زدن اتوبوس های شرکت واحد اشاره کرد گفت: برای همه روشن است که قشر کم درآمد و متوسط جامعه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و بنابر این افرادی که اتوبوس های شهری را آتش زدند نه تنها مردم نیستند بلکه دقیقاً این افراد ضد مردم هستند.

استاندار اصفهان به هماهنگی بسیار خوب بین نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج و حضور مردم در صحنه اشاره کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی حمایت از حافظان امنیت نشان داد که امنیت برای مردم از هرچیزی ارجح تر است و اجازه نخواهند داد عده ای شرور به امنیت کشور خدشه وارد کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه